ipaidabribe

Αποκαλύψτε το μέγεθος της διαφθοράς

ipaidabribe

Προσθέστε τη φωνή σας:

Δεν θα δώσω φακελάκι!


ipaidabribe

Thank you!

I would like to stay anonymous I would like to register for updates ipaidabribe

TAΡΙΦΑ ΓΙΑ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΠΕΤΡΑΣ-ΧΟΛΗΣ

TAΡΙΦΑ ΓΙΑ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΠΕΤΡΑΣ-ΧΟΛΗΣ
Τύπος Ιστορίας: 
Γεωγραφική Περιοχή: 
Ημερομηνία: 
Ιούλιος, 2012
Υπηρεσία: 
Ποσό: 
850€
Περιγραφή: 
Ενω ειχα απιστευτους πονους καθε βραδυ εως τα ξημερωματα,οι γιατροι με ταλαιπωρουσαν και μου ελεγαν οτι ειχα κατι στη χολη αλλα δεν υπαρχει λογος να βιαστω για την εγχειρηση.Απο δημοσιο νοσοκομειο που ειχε μεσα και εκπαιδευομενους γιατρους,ναι μεν μου φεροντουσαν σαν σκουπιδι,μου ελεγαν να κανω εγχειρηση εναν μηνα μετα αλλα με την προυποθεση οτι θα εδινα 500 ευρω στην προισταμενη του τμηματος χειρουργικης και 250 στον αναισθησιολογο.Συνολο 850 ευρω (αν εξαιρεσουμε και ολα τα λεφτα που θα χρειαζονταν την τελευταια στιγμη). Αρνηθηκα και τι ιδιο βραδυ με επιασαν παλι φρικτοι πονοι.Το πρωι πηγα σε εξωτερικο γιατρο και διαπιστωσε οτι επρεπε να μπω επι τοπου χειρουργειο γιατι η πετρα προχωρουσε και θα μου εκανε παγκρεατιτιδα (μακραν χειροτερο απο μια πετρα στη χολη).Την ιδια μερα μπηκα χειρουργειο σε ιδιωτικο και την επομενη εφυγα και ημουν μια χαρα. Αυτη την ιστορια μου την εχουν πει και αλλοι που ειχαν προβλημα στη χολη.Τι πρεπει να κανει κανεις για να τον προσεξουν στα κωλοδημοσια νοσοκομεια;Επρεπε να παω σε ιδιωτη (και ευτυχως που ηταν γνωστος μου) για να γινω καλα; Να φανταστειτε στο δημοσιο που ελεγαν να περιμενω για την εγχειρηση μεχρι και πριν μηνω εγκυος,δεν ηταν κατι σοβαρο..... ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΦΑΚΕΛΑΚΙ. ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΖΗΤΑΝΕ ΛΕΦΤΑ.Ο ΟΡΚΟΣ ΤΟΥ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ''ΠΛΗΡΩΣΕ ΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ''

Σχόλια

8 years ago ( 14:45 PM )
Ο όρκος του Ιπποκράτη ,γιατί μάλλον δεν τον έχεις διαβάσει λέει ότι ο Ιατρός δεν πρέπει να πάρει ποτέ ΠΑΡΑΠΑΝΩ αμοιβή από αυτή που αξίζει η ιατρική πράξη που κάνει. Εσύ πόσο εκτιμάς τη ζωή σου; Γιατί η παγκρεατίτιδα δυνητικά σε στέλνει στον τάφο, αν δεν αντιμετωπιστεί. Όσο για το παραμύθι του λειτουργήματος μετά από 12 χρόνια εκπαίδευσης για να μπορώ να σε χειρουργήσω ΑΠΑΙΤΩ κάτι παραπάνω από τα ... 1400'€ που μου δίνει το μπουρδελοκράτος σας, ενω ο κλητήρας του υπ. Οικον. παίρνει 3000. ΟΧΙ δεν ζητάω ΠΟΤΕ φακελάκι εγώ προσωπικά, αλλά αν μου τα δώσεις θα τα πάρω. Όσο για το λειτούργημα, εγώ δεν πήγα ποτέ στο μανάβη, του είπα ότι είμαι γιατρός και μου έδωσε τα μήλα τζάμπα, επειδή κάνω λειτούργημα!!! Κάπως πρέπει να ζήσω και εγώ.

8 years ago ( 10:06 AM )
Κύριε σχολιαστή γιατί δεν πάτε σε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο να κάνετε τη δουλειά σας και να σας αποφέρει αυτά που όπως λέτε (και δεν το αμφισβητώ) αξίζετε; Δεν γνωρίζετε τον μισθό που σας αναλογεί στο δημόσιο νοσοκομείο; Άν δεν σας αρκεί ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα!!!

8 years ago ( 12:25 PM )
Θα συμφωνήσω με τον 2ο σχολιαστή συμπληρώνοντας ότι όταν πήγε ο 1ος σε Δημόσιο νοσοκομείο ήξερε τους μισθούς εκτός αν ποντάριζε στα φακελάκια!

8 years ago ( 12:46 PM )
ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΩΤΗΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΑΣ ΒΓΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΑΣ ΕΧΕΙ ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΑΛΕΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΖΕΙ.ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΙΥΝ ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.Η ΜΕΣΑ Η ΕΞΩ .ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΣΑΥ ΚΛΠ ΑΠΟ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΟ ΣΔΟΕ.ΑΥΤΟΙ ΟΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.ΑΠΟ ΜΕΝΑ Ο ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΖΗΤΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

7 years ago ( 11:53 AM )
Ρε φίλε, αν δεν σ' αρέσει το "μπουρδελοκράτος" ΜΑΣ (ποιος το κατήντησε άραγε έτσι;;;), φύγε απ' αυτό και άδειασέ μας τη γωνιά!!!!!! Όλοι οι τσαρλατάνοι το παίζουν μεγάλοι και τρανοί και βγήκαν στη ζητιανιά!!!!!!!!!! Έλεος.............. Αν δεν γουστάρεις αυτά που σου δίνει το κράτος, μην τα παίρνεις ρε................ Εσύ κάνεις λειτούργημα;;;; Μην ξεράσω............ Έχεις μούτρα και απαιτείς!!!!!!!!! Φύσημα πρέπει εσένα να σου δώσουν!!!!!!!!!!!!!!!!

7 years ago ( 17:57 PM )
Α)......για τον πρωτο σχολιαστη.........συναδελφε, πρωτα βουτα τη γλωσσα σου στο μυαλο σου,που για να γινεις γιατρος μαλλον εχεις-εκτος και το πηρες πληρωνοντας καπου σε ρουμανια,βουλγαρια ή σερβια μερια-και μετα μιλα...αντε, γιατι μας ξεφτυλιζεις ολους... Β)........για τον αρθρογραφο...καλε μου ανθρωπε χωρις να ξερω την πραγματικη φυση του προβληματος σας, ειναι μαλλον απιθανο να σας ζητησαν λεφτα για την ...προϊσταμενη του τμηματος!!!....και να ξερετε....πολλες φορες στα ιδιωτικα νοσοκομεια πολλα περιστατικα ΒΑΦΤΙΖΟΝΤΑΙ επειγοντα......και για να σας προλαβω σας λεω οτι ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ...

7 years ago ( 12:33 PM )
λοιπον,εγω ειμαι που εγραψα την ιστορια. ακου να σου πω γιατρουδακο της δεκαρας,και γω κανω λειτουργημα στο χωρο της παιδειας αμα το παρουμε ετσι,αλλα ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ Π-Ο-Τ-Ε δεν ζητησα να μου συμπεριφερθουν διαφορετικα φοιτητες ή αλλοι καθηγητες.αμα δεν σ'αρεσουν τα λεφτα που παιρνεις να πας να παραπονεθεις στο υπουργειο αντι να καθεσαι να ξεσπας σε καθε αρρωστο που δεν εχει λεφτα.ΑΧΡΗΣΤΕ

7 years ago ( 22:50 PM )
Αγαπητέ άθλιε γιατρέ (στον πρώτο σχολιαστή αναφέρομαι)... δεν σου φτάνουν τα 1400 ευρώ για να ζήσεις? Εδώ ζουν πολύτεκνες οικογένειες με πολύ λιγότερα. Αν θεωρείς οτι η δουλειά του γιατρού δεν είναι καλοπληρωμένη να μην την έκανες. Ας γινόσουν κλητήρας του υπ. οικονομικών! Χάρη θα μας έκανες. Απαιτείς? Απαιτούμε να κάνεις τη δουλειά σου με όσα χρήματα σου έχουν ορίσει. Και επειδή είσαι από εκείνους που εχουν ψωνιστεί που λόγω επαγγέλματος, να ξέρεις οτι το κάθε επάγγελμα είναι σημαντικό και σύμφωνα με τη δικη σου λογική ο καθένας πρέπει να απαιτεί όσα χρήματα γουστάρει... δηλ. ένας σκουπιδιάρης πόσα πρέπει να παίρνει που σε ξεβρωμίζει? Θα σου ευχηθώ όταν θα χρειαστείς ιατρική περίθαλψη να πέσεις σε κάποιον με το δικό σου τρόπο σκέψης και τη δική σου καλοσύνη..και οι γιατροί αρρωσταίνουν κάποτε...

7 years ago ( 19:34 PM )
Μπραβω πολυ καλα σχολια απο ολους τους κυριους. Ειμαι γιατρος και ντρεπομαι για την μεριδα των ιατρων που βλεπει την καθε κρατικη κλινικη σαν μαγαζι τους.Εργαστηκα πολλα χρονια στο εξωτερικο και ηρθα προ ολιγων ετων σαν καθηγητης Πανεπιστημιου στην Ελλαδα και ανακαλυψα οτι οι υφισταμενοι μου "επαιρναν για τον καθηγητη" ή τουλαχιστον προσπαθούσαν. Προσπαθησα να εναντιωθω στα τρωτα του συστηματος αλλα με παροπλησαν και αναγκαστηκα να παραιτηθω απο το κλινικο εργο, πηρα μετα συνταξη και ιδιωτευω.Η διαφθορα ειναι βαθια ριζομενη και χρειαζεται μεγαλη και επιπονη προσπαθεια για την παταξη της και φυσικα χρειαζονται πολιτικες παρεμβασεις οι οποιες δεν ειναι ορατες. Ελπιζω οτι τα εγγονια μου να ρτο δουν αυτο.Λυπαμαι και παλι.

7 years ago ( 20:14 PM )
* gioatroi tha pethaina kai lefta mou zhtousate.500 euro tarifa zhthsan gia na mou thn vgaloun.sta paidia tous na thn vroun.

7 years ago ( 18:32 PM )
3 προτασεις σε 1 σειρα που τα λεει ολα............

7 years ago ( 09:16 AM )
Τα πραγματα ειναι απλα γιατρε του Δημοσιου Τομεα...Αν δεν σου αρεσει ο μισθος του Δημοσιου ανοιξε δικο σου μαγαζι και ζητα οσα θελεις...(αν εισαι αξιος, που προφανως δεν εισαι, αλλοιως θα το ειχες κανει...)

7 years ago ( 23:10 PM )
Ποια 500 ευρω?Μακαρι να ηταν τοσα.Εμενα μου ζητησαν το λιγοτερο 1500 ευρω στο δημοσιο νοσοκομειο για να μου κανουν την εγχειρηση αφαιρεσης χολης.Ειναι τοσο αδικο να υποφερεις και να πεφτεις στην αναγκη του καθε απληστου και φιλοχρηματου γιατρου...

6 years ago ( 12:44 PM )
Πριν καποια χρονια στον δημοσιο τομεα επερναν πολυ λιγοτερα λεφτα απ' οτι στον ιδιωτικο. Βεβαια τοτε υπηρχε και φιλοτιμο οπως επεισης και ενδιαφερον για τον συνανθρωπο. Κατανοω οτι η δουλεια του γιατρου ειναι ιδιετερη και σωτήρια αλλά αν δεν υπηρχαν και οι αγροτες ζωοτροφοι κλπ πολυ πηθανον να πεθενες και εσυ της πεινας αγαπητε γιατρε (1ος σχολιαστης). Αρα οπως βλεπουμε ολα τα επαγγελματα παιζουν συμαντικο ρολο στην ζωη μας. Οχι επειδη εισαι γιατρος (εσυ ή οποιος παει να βγαλει κερδος εξτρα) πρεπει να μας πατατε στην αναγκη. Σε αντιθεση με τα λεγομενα (ψευδη λεγομενα) του κρατους, λεφτα ΔΕΝ υπαρχουν, με το ζορι βγενουν οι υποχρεωσεις και οταν υπαρχουν και παιδια απο πισω που πρεπει να τα μεγαλωσουμε, ο οικονομικος προϊπολογησμος, βαραει κοκκινα... Μακαρι να εμπαιναν στο σπιτι μου μεσα 1000€ (οχι 1400) για να μπορουσα να προσφερω λιγα περισσοτερα πραματα στα παιδια μου (φροντιστιρια κλπ). Αν δεν σαρεσουν τα λεφτα που παιρνεις, φυγε, και ασε την θεση να την παρει κανας αλλος που οντως του χρειαζονται τα λεφτα και σεβεται την δουλεια του και τους ασθενεις του.

6 years ago ( 21:04 PM )
Μάλλον δεν θα έπρεπε να χαρακτηρίζονται "γιατροί" αυτοί που καταφεύγουν στις τακτικές τις παθητικής ή ενεργητικής δωροληψίας, αλλά θλιβεροί "ζήτουλες"! Ας ξανασκεφτούν λίγο την χαμένη τους αξιοπρέπεια. Μπράβο σε αυτούς που αντιστέκονται και είναι αρκετοί...

6 years ago ( 10:56 AM )
Απευθύνομαι στο γιατρό του δημοσίου (1ο σχολιαστή):Είναι το λιγότερο αναίδεια να λες ότι έχετε δίκιο που παίρνετε φακελάκι.Εύχομαι, όταν και αν εσύ χρειαστείς εγχείρηση,να μη σου βάλουν το μαχαίρι στο λαιμό για 500 ή 1000 ευρώ.Αν δε σου αρέσει το δημόσιο,άνοιξε δικό σου ιατρείο.

6 years ago ( 15:02 PM )
να ρωτησω αν εισαι ανασφαληστος ποσο ειναι το συνολικο κοστος αφαιρεσης χολης;

6 years ago ( 19:13 PM )
Eμενα μου συμβαινει αυτη την στιγμη που μιλαμε ,μετα την εγκυμοσινη στο δευτερο παιδακι μου διαγνωστηκε οτι εχω πετρα στην χολη μετα απο εναν υερηχο που εκανα ανω και κατω κοιλιας.Πηγα σε εναν χειρουργο στο τζανειο νοσοκομειο και μου ειπε οτι πρεπει να την αφαιρεσω μην μου γυρησει σε παγκρεατητιδα.....ομως ο κυριοσ μου ζητησε 500Ε 100 για τον αναιστησιολογο και 400 για εκεινον και για να μου κανουν τις εξετασεις που χρειαζομαι.......και φανταστητε ηταν και συστημενος,πειτε μου εγω τωρα τι να κανω που εχω 2μικρα παιδακια και ειμαι και 30 χρονων να περιμενω να με πιασουν δυνατοι πονοι να παω στα επειγοντα?γιατι εγω τοσα λεφτα φακελακι δεν εχω να δωσω....και δεν καταλαβαινω γιατι απο την στιγμη που εχω ασφαλεια πρεπει να δωσω τοσα χρηματα??

6 years ago ( 17:07 PM )
Επιτέλους σ ’αυτήν την χώρα θα πρέπει και κάτι να λειτούργει αυτό το κεφάλι βρωμάει πια αλλά ακόμα ποιο πολύ βρωμάει η κοιλιά του από κάτι τέτοιους λειτουργούς , τον Αύγουστο η μητέρα μου έκανε χειρουργείο χολής σε δημόσιο νοσοκομείο δεν έχω παράπονο μας ζήτησε και του δώσαμε μόνο 250ευρω και 50ευρω για τον αναισθησιολόγος , η μητέρα μου όμως τόσο καιρό παραπονιέται ότι ακόμα πίνει και την πήγαμε σε εξωτερικούς γιατρούς και οι τρις γιατροί μας είπαν ότι δεν ξέρουν γιατί την έβαλε ο <<συνάδελφος >> στο χειρουργείο παντός χολή ΔΕΝ της αφαίρεσε το καταλαβαίνεται αυτό την άνοιξε και την έκλεισε και δεν έκανε απολύτως τίποτα το χωράει το μυαλό σας γιατί το δικό μου δεν μπορεί θα τον κυνηγήσω μέχρι όπου πάει τον καραγκιόζη

6 years ago ( 23:53 PM )
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ.

5 years ago ( 16:26 PM )
Καλά ρε φίλε γιατρέ μιλάς σοβαρά? Δεν έκανες αίτηση για να πας σε δημόσιο νοσοκομείο? Με το ζόρι σε βάλανε? Εσύ σ'αυτό το * ευθύνες δεν έχεις που είναι *? Μόνο δικαιώματα? Κι επειδή το κράτος είναι έτσι όπως είναι και υπάρχουν φαινόμενα όπου ο τελευταίος κλητήρας παίρνει παραπάνω από ένα γιατρό αυτό τί σημαίνει? Ότι εσύ νομιμοποιείσαι να κλέβεις απ'τον καθένα την αμοιβή που εσύ θεωρείς σωστή εκβιάζοντάς τον και θέτοντας σε κίνδυνο την ίδια του τη ζωή? Βρίσκεις ότι έτσι τιμάς τον επαγγελματικό σου κλάδο? Κανονικά θα έπρεπε να ντρέπεσαι βέβαια μόνο που τα πιστεύεις αυτά που λες αλλά ποιος την έχασε τη ντροπή να τη βρεις εσύ? Ελπίζω να μην είσαι νέος άνθρωπος γιατί όλοι μας ελπίζουμε ότι η νέα γενιά θα είναι πιο λογική και λειτουργεί με όρους κοινωνικής ευθύνης κι όχι με όρους κανιβαλισμού κι όποιος αντέξει.

5 years ago ( 12:39 PM )
Apo amerika sas sholiazo ehi ke kalous anthropous as kitazoume affti tin plevra o giatros prepi na sevete prota tin zoi ton sinanthropon tou .... .

Προσθήκη νέου σχολίου

κατασκευή ιστοσελίδων netstudio