ipaidabribe

Αποκαλύψτε το μέγεθος της διαφθοράς

ipaidabribe

Προσθέστε τη φωνή σας:

Δεν θα δώσω φακελάκι!


ipaidabribe

Thank you!

I would like to stay anonymous I would like to register for updates ipaidabribe

Προς ολους οσους βριζουν τους γιατρους που λαμβανουν φακελακια

Προς ολους οσους βριζουν τους γιατρους που λαμβανουν φακελακια
Τύπος Ιστορίας: 
Γεωγραφική Περιοχή: 
Ημερομηνία: 
Νοέμβριος, 2012
Υπηρεσία: 
Περιγραφή: 
Διαβαζω ποση ωρα εδω σχολια ανθρωπων κατα των γιατρων που παιρνουν φακελακια.Αυτο ειναι λογικο,θεμιτο και δεκτο.Ομως σε καμια περιπτωση δεν μπορω να ανεχτω σχολια ''σου ευχομαι να ψοφησεις κλπ''.Ολα εχουν τα ορια τους.Προσωπικα δεν εχω κανενα απολυτως θεμα με τους εν λογω(χρηματιζομενους) γιατρους και θα σας αναλυσω στο σκεπτικο μου. Αρχικα, βλεπω πως πολλοι εχουν κανει καραμελα πια το γεγονος οτι η ιατρικη ειναι λειτουργημα και πρεπει να γινει σωστα ανεξαρτητως του μισθου ενος γιατρου.Λαθος.Ο καθενας,για να κανει τη δουλεια του σωστα, πρεπει να πληρωθει σωστα και να υπαρχουν οι καταλληλες συνθηκες για να γινει η δουλεια.ΟΛΟΙ και ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ!Αν δεν ισχυε αυτο δεν θα γινονταν καν απεργιες.Δεν υπαρχει λογικος ανθρωπος που να μπορει να ασκησει ορθα το επαγγελμα του εαν ο μισθος του ειναι εξευτελιστικα χαμηλος.Και ειδικα στην περιπτωση των γιατρων,που μιλαμε για την υγεια.Η υγεια εινα πολυτιμη και γι αυτο οι γιατροι επιβαλλεται να ειναι απο τις πλεον καλοπληρωμενες επαγγελματικες ομαδες.Ολα ειναι αλυσιδα.Αν ο γιατρος δεν πληρωθει, δεν μπορει να δουλεψει. Κατι αλλο που πολλοι εχουν πει ειναι:ας μην γινοσουν γιατρος.Ειναι αστειο.Αν οι γιατροι ηξεραν καλα εκ των προτερων τις αθλιες συνθηκες εργασιας τους και τους χαμηλοτατους μισθους τους, η πλειοψηφια δεν θα επελεγε την Ιατρικη.Και αυτο δεν θα ηταν καθολου μα καθολου καλο για κανεναν μας.Θα ειχαμε τρομερη ελλειψη γιατρων.Μολις το 30% (και πολυ λεω) των γιατρων που εργαζονται στα νοσοκομεια μας τωρα(δεν θα εφταναν για να μας εξετασουν καν). Τελος, ας μη κοροιδευομαστε και ας παραδεχτουμε πως πολλοι απ οσους 'γκρινιαζουν' για το συστημα υγειας και τα φακελακια ειναι οι ιδιοι που θελουν να αγορασουν 2ο αυτοκινητο γιατι το ενα δεν τους αρκει,οι ιδιοι που θελουν εκτος απο σπιτι στην πολη και 2 εξοχικα απαραιτητως.Επομενως, σκαστα εκει που πρεπει,δηλαδη για την υγεια σου, και μην το πολυκουραζεις.Για να σταματησει η μεθοδος ονοματι 'φακελακι' πρεπει να αλλαξει ριζικα το συστημα υγειας.Ισως αυτο να μην γινει ποτε.Δεν φταινε παντως οι γιατροι,και το ξερετε καλα οσο και αν θελετε να τους επιρριψετε ευθυνες. Δεν ξερω τι ειδους σχολια θα σπευσετε να γραψετε απο κατω αλλα ειλικρινα δεν θα τα δω γιατι ξερω καλα τη νοοτροπια του Ελληνα(που μας εχει φαει) που ψαχνει ΣΥΝΕΧΕΙΑ να ριξει τις ευθυνες αλλου. Καλο σας απογευμα!

Σχόλια

7 years ago ( 21:39 PM )
Σωστός!!!!

7 years ago ( 21:41 PM )
στην αλλη αποψη-απαντηση που εχουν καποιοι δεν απαντησατε ομως.στο να μεταβαινουν δηλαδη οι γιατροι στον ιδιωτικο τομεα αν θεωρουν πως αξιζουν να αμοιβονται περισσοτερο. και θα απαντησω προκαταβολικα σ αυτο.οι γιατροι γνωριζουν πολυ καλα ποιες ειναι οι συνθηκες στο ΕΣΥ και πολλοι ειναι αυτοι που στηριζονται στο φακελακι.το θεωρουν δεδομενο.κατι σαν τα φιλοδορηματα στην καφετερια. δεν εχουν συνειδητοποιησει μαλλον πως θεωρειται εκβιασμος.υποχρεωτικα πρεπει ομως να περασουν απο κει για να κανουν τις δημοσιες σχεσεις τους,να αποκτησουν φημη,πελατεια,εμπειρια.αν δεν τους αρεσει φευγουν διαφορετικα μενουν.και εγω στη δουλεια μου δουλευω πολλες ωρες και ολες τις ημερες αλλα δεν κλεβω τον κοσμο επειδη δε "βγαινω".

7 years ago ( 22:18 PM )
την δικη μου τοποθετηση για το χρηματισμο στο εσυ θα την διαβασετε, αν θελετε, στο κομματι δεν εδωσα φακελακι(γιατι δεν παιρνω φακελακια).εδω θα πω μονο αυτο: τοποθετησεις σαν την παραπανω το μονο που καταφερνουν ειναι να διαιωνισουν μια απολυτα ανηθικη και ανιερη πραξη που δεν συμβαδιζει στο ελαχιστο με τον ορκο που καποτε δωσαμε...τον παρανομο χρηματισμο στην ιατρικη.οι εννοιες χρηματισμος και παροχη υπηρεσιων υγειας στο ΕΣΥ πρεπει να ειναι εννοιες απολυτα ασυμβατες μεταξυ τους.ΑΠΟΛΥΤΑ.ο πολιτης πρεπει να πληρωνει φορους και να εχει ΔΩΡΕΑΝ υγεια, παιδεια, ασφαλεια και δικτυα.το φακελακι το μονο που κανει ειναι να διαιωνιζει μια κατασταση, στην οποια θα βολευονται οσοι τα παιρνουν με αποτελεσμα να μην γινεται ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ στην κατευθυνση της βελτιωσης των μισθων μας, οι οποιοι ειναι ηδη κομμενοι 35-40% και με τα νεα μετρα παμε για πανω απο 50% σε σχεση με πριν απο 2 χρονια.ασφαλως και ειναι δυσκολο να κανεις τη δουλεια μας για 4 ευρω την ωρα.σπουδασες, κοπιασες,ξενυχτισες,εχεις απιστευτες ευθυνες,δεν χαιρεσαι τον υπνο και την ξεκουραση,δεν μπορεις να κλεισεις το ρημαδι το κινητο,το τροχαιο ερχεται μολις κατσεις μετα απο ωρες στην καρεκλα και κλεισεις για ενα λεπτο τα ματια σου στη γενικη εφημερια αλλα.......ειναι ΜΑΓΚΙΑ να δουλευεις στο εθνικο συστημα υγειας κυριοι...ειναι μαγκια να νιωθεις οτι σε μια πατριδα που καταρεει προσπαθεις να κρατηθεις ορθιος και να δινεις ο,τι δυναμη και ψυχη εχεις μεσα σου για να πηγαινουν ανθρωποι στο σπιτι τους γεροι.αραγε στο δημοσιο μονο εμεις δεν πληρωνομαστε καλα??τα 560 ευρω του πρωτοδιοριστου δασκαλου ειναι καλα?? τα 800 του φιλολογου??τα 600 του αστυνομικου??τα 750 του ανθυπολοχαγου??τα 650 της νοσηλευτριας??ας σταματησει το φακελακι λοιπον,παντου, για να γινουμε ολοι καλυτεροι και καποια στιγμη να ερθουν τα πραγματα στη σωστη τους διασταση.σαφως και θα ηθελα να βγαζω 15000 το μηνα.σιγουρα με αυτα που ξερω να κανω σε ενα ιδιωτικο θα τα εβγαζα...τα 2150, με εφημεριες, (τωρα, μετα την ψηφιση των νεων μετρων παμε για 1800) του ΕΣΥ ομως, πιστεψτε με, ειναι τοσο μα τοσο γλυκα...και εχουν μεσα τους τοσες ευχες και τοση αγαπη που δεν θα τα αλλαζα με τιποτα...με τιποτα...

7 years ago ( 22:34 PM )
Η απεργιες ειναι ενα ηλιθιος τροπος διαμαρτηριας (προσωπικη αποψη), αποδειξη οι απεργιες των τελευτεων ετων > περα απο το ξελαρυγγισμα και την εκτονωση μερικων, και την λουφα επι πληρωμη καποιον αλλων. Αποτελεσμα μηδεν, κατι σαν αυνανισμος δηλαδη. Ολα τα μετρα περνανε αργα η γρηγορα εστω και αν γινουν οι απεργιες εβδομαδων. Δευτερον το να βριζεις (εστω και με ασχημο τροπο) ειναι ισως υπερβολικο αλλα δεν ειναι τιποτα σε σχεση με την πραγματικη σαπιλα των έπιστημονων/καθηγητων που ξεφτιλιζουν την ιατρικη και την Ελλαδα. Ο γιατρος οφειλει να πληρωθει οντος, αλλα δεν νομιζω απο φοιτητες ακομη να μη ξερανε οτι ΔΕΝ θα ειχαν τις απολαβες που ονειρευονται οι γονεις τους, εαν δεν ''δικτυωθουν'' δεν διαλεξουν ειδικοτητα που θα τους χαρισει εξτρα κυρος, αναγνωριση και λεφτα (βλεπε χειρουργικες, γυναικολογους κ.α). Οποτε δεν βρεθηκαν ξαφνικα προ εκπληξεων > Επειδη η συγκηριες το εφεραν ετσι και ζορισαν τα πραγματα, τωρα ξαφνικα ΟΛΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑΝ. (μ.χ.) γιατι δεν αγανακτουσαν και πριν 2/ 3 χρονια. Γιατι; και μη νομιζετε ξερω πολλους ιατρους που τα βγαζουν περα πολυ καλα ακομη και σημερα. με το μισθο και τα ''τυχερα τους''. Αλλοι, καθηγητες, βεβαια συνεχιζουν να πληρωνονται απο το κρατος χωρις να εμφανιζονται καν στο νοσοκομειο, η ασχολουντε ΜΟΝΟ με τα πελατακια τους. ΟΛΟΙ εσεις οι αγανακτισμενοι με τα φακελακια, μπορειτε να τους βρειτε αυτους, πολυ ευκολα. Πηγαινετε σε ενα νοσοκομειο αυριο κιολας και πιαστε εναν εναν. Η πιθανοτητα να πεσετε πανω σε ιατρο επιμελητη/ καθηγητη/διευθηντη που δεν φακαλωνετε ειναι μικροτερη και απ το να κερδισετε τζοκερ!!

7 years ago ( 09:30 AM )
Το έχουμε πει και θα το ξαναπούμε , όποιος θεωρεί λίγα τα λεφτά που παίρνει στο δημόσιο (σε οποιοδήποτε τομέα) είναι ελεύθερος να πάει να δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα που το χρήμα ρέει άφθονο. Ο κάθε γιατρός δεν έχει κανένα δικαίωμα να εκβιάζει άρρωστους ανθρώπους για λεφτά, αυτό είναι ανήθικο και απάνθρωπο, με την ίδια λογική και οι πυροσβέστες που πάνε να σβήσουν φωτιές θα πρέπει να ζητάνε λεφτά από τον κόσμο γιατι είναι επικίνδυνο το επάγγελμα τους και πληρώνονται λίγο! Και οι αστυνομικοί όταν τους παίρνουμε τηλέφωνο για βοήθεια θα πρέπει να μας λένε " παίρνω 800 ευρώ το μήνα και δεν μου φτάνουν, για να σε βοηθήσω θέλω φακελάκι"! Δεν είναι λογική αυτή!

7 years ago ( 09:36 AM )
Άκου λογική, δεν φταίνε λέει οι γιατροί που παίρνουν φακελάκι! Και ποιός φταίει; Μήπως φταίει ο άρρωστος που πάει από ανάγκη στο γιατρό; Η υγεία πρέπει να είναι δωρεαν 100% και πρέπει το κράτος να φροντίσει γι αυτό, απο εκει και πέρα δεν είναι άλλοθι οι χαμηλοί μισθοί για να εκμεταλλευόμαστε αρρώστους και ανήμπορους ανθρώπους!

7 years ago ( 09:42 AM )
Και να συμπληρώσω κάτι ακόμα στο παραπάνω σχόλιο μου, εαν δηλαδή οι γιατροι παίρνανε 10,000 ευρώ το μήνα θα σταματούσαν το φακελάκι δηλαδή; Όταν μάλιστα οι μεγαλογιατροί παίρνουν 5,000 φακελάκι ανα εγχείρηση;

7 years ago ( 09:50 AM )
η υγεια πρεπει να ειναι δωρεαν.και εσυ ομως να πληρωνεις τους φορους σου μεχρι δεκαρας. το κανεις????????

7 years ago ( 09:55 AM )
Το φακελλακι εμείς το εκτρεφουμε με το να επιλέγουμε γιατρό στο δημόσιο σύστημα υγείας. Αλλο πράγμα απευθύνομαι στο ΕΣΥ και άλλο πράγμα προσεγγίζω ιατρό της αρεσκείας μου στο ΕΣΥ. Στο ΕΣΥ δεν διαλέγω .Αλλά γιατί συμβαίνει αυτό? Αναρωτηθήκαμε γιατι ο κόσμος δίνει φακελάκι? Απλά και ειλικρινα γιατί νομίζει οτι ο συγκεκριμένος ιατρός ίσως είναι ο καλύτερος.. Και τις περισσότερες φορές δεν έχει άδικο καθ´οτι αρκετοί ιατροί ελεγχόμενης αξίας είναι απλά βολεμένοι στο ΕΣΥ.Άρα το ΕΣΥ που είναι υποχρεωμένο να εξυπηρετήσει τους ασθενείς του πρέπει να δίωξει τους ανεπαρκείς γιατρούς ,προσλαμβάνοντας καλύτερους ,φυσικά με καλύτερες αμοιβές και έτσι ο ασθενής πλέον δεν χρείαζεται να διαλέξει γιατί δεν φοβάται ότι θα πέσει στα χέρια του ¨κακού ¨ γιατρού.. Εν συνεχεία ο πληρωμένος ανάλογα με την αξία του ιατρός έιναι ευχαριστημένος , στα προηγμένα δε κράτη ανά τακτά χρονικά διαστήματα μπορεί να διαπραγματευτεί τις απολαβές του με την διοίκηση του νοσοκομέιου η οποία ανάλογα με τον κόσμο που έρχεται στο νοσοκομείο για τον συγκεκριμενο γιατρό ,αξιολογεί αν και πόσο τον θέλει και έτσι σιγά σιγά ´ολα βρίσκουν την ισορροπία τους. Γιατί κάποτε σε αυτό το κράτος μερικά πράγματα θα πρέπει να μπουν στη θέση τους. Τα νοσοκομεία πρέπει να διοικούνται από manager που θα βλέπουν το νοσοκομείο σαν μια επιχέιρηση που πρέπει να έχει <<καλό προσωπικό , πολλούς πελάτες και φυσικά να μην μπαίνει μέσα>>. Τα νοσοκομέια δεν πρέπει να έιναι φιλανθρωπικά ιδρύματα ,αλλά ούτε και οι ανεπαρκείς ιατροί που αρκούνται σε μισθό ψίχουλα έχουν θέση σε αυτά, γιατι τελικά θα εξεφανιστούν και οι δύο. Σίγουρα ο ιατρός που θέλει να πλουτίσει δεν έχει θέση στο ΕΣΥ . Ο καλός όμως που θέλει να εργαστεί στο ΕΣΥ , να αμοιφθεί αξιοπρεπώς από το σύστημα που πέραν τησ αμοιβήσ θα πρέπει να του εξασφαλίζει καί την συνεχιζόμενη εκπαίδευσή του ,και όχι από τον ασθενή.Κατα την γνώμη μου θα πρέπει ίσως τελικά ο ασθενής να διαλέγει νοσοκομείο και όχι ιατρό .

7 years ago ( 12:40 PM )
Τα νοσοκομεία πρεπει να είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, ο άρρωστος πρέπει να βρίσκει βοήθεια έστω και ανασφάλιστος, οι γιατροί είναι δημόσιο υπάλληλοι με δική τους επιλογή και δεν έχουν δικαίωμα να ζητάνε φακελάκι έστω κι αν πάει ο μισθός τους 1000 ευρω το μηνα. Και ξαναρωτάω, δηλαδή αν οι γιατροί παίρνανε 10,000 μηνιάτικο θα σταματούσαν άραγε το φακελάκι ή μήπως οι χαμηλοί μισθοί είναι άλλοθι για να τα τσεπώνουν από ανήμπορους ασθενείς που δεν έχουν άλλη επιλογή απο το να πάνε σε δημόσιο νοσοκομείο; Όταν με τα φακελάκια οι χειρούργου μπορούν να ξεπεράσουν τα 100,000 ευρώ το μήνα υπάρχει κανείς αφελής που να πιστεύει ότι όσο και να τους ανεβάσουν το μηνιάτικο αυτοί υπάρχει περίπτωση να κόψουν τα φακελάκια;; Αλλά δεν βλέπω να απαντάει κανείς σε αυτό, δύσκολη ερώτηση !

7 years ago ( 12:56 PM )
Ο χειρουργος που ζητησε απο τον συνταξιουχο να παρει δανειο ή να πουλησει κανενα σπιτι, οικοπεδο, κτημα κλπ, για του δωσει το φακελακι δεν ηταν ΟΥΤΕ ειδικευομενος, ουτε κανενας ΦΤΩΧΟΣ ιατρουδακος. ΟΛΟΙ τους ειναι διευθηντες/επιμελητες και ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ που εσεις και εγω (παλαιοτερα) θαυμαζετε, γλυφετε και πληρωνετε χοντρα φακελακια. ΕΣΕΙΣ τους ''φτιαξατε'' εσεις τους συντηρειτε ΕΣΕΙΣ σαν απλοι πολιτες, κοιταξτε εναν καθρεφτη για να καταλαβαιτε ποιους εννοω. ολα τα αλλα ειναι δικαιολογιες. ουτε οι ξενοι, ουτε οι ψεκασμοι σας φταινε... Και την ''λυση'' σε αυτο το προβλημα (αν τελικα για εσας ειναι οντος προβλημα, αφου συνεχιζετε και το συντηρητε) θα τη δωσετε εσεις, ισως με μη πολιτισμενο τροπο... αν υποθεσουμε οτι εχουμε πολιτισμο και δημοκρατια το 2012...

7 years ago ( 13:22 PM )
Η λύση στο πρόβλημα δεν θα δωθεί ούτε από τα Δικαστήρια ούτε από την Αστυνομία ,ούτε απο την Πολιτεία, ο νοων νοειτω.

7 years ago ( 15:42 PM )
και τι φταινε οι συνεπεις φορολογουμενοι ασφαλισμενοι πολιτες που για πολλα χρονια επαιρναν τον υπνο του δικαιου και κοιτουσαν μονο τη δουλεια και τιποτε αλλο και ξαφνικα αντιμετωπιζουν ενα σοβαρο προβλημα υγειας και δεν γνωριζουν πως δουλευει το συστημα.ουτε καν πηγαινει το μυαλο τους.και οι γιατροι μουγκα...τι πρεπει να κανουν?να αφησουν τον αρρωστο τους ή τον εαυτο τους στην μοιρα τους?μπορει να ειναι αληθεια πως το φακελακι συντηρειται απ τους πολιτες.οι υπολοιποι τι φταινε?ειναι υποχρεωμενοι επειδη εχουν δωσει οι αλλοι να δωσουν κι αυτοι?διαφορετικα κινδυνευει η ζωη τους?

7 years ago ( 17:46 PM )
Συμφωνω με το τελευταίο σχόλιο στο 15:42, άλλοι δημιούργησαν τη διαφθορά και άλλοι την πληρώνουν..

7 years ago ( 17:21 PM )
Μπράβο για το εντελώς ανόητο,προκλητικό και εκτός πραγματικότητας σχόλιό σου.Απορώ τι ηλικία έχεις.Έχουμε καταλάβει γιατί έγινες γιατρός καθώς ότι τα παίρνεις κιόλας.Τι είπες;Ότι αν δεν πληρώνεσαι αδρά δεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου;Εκεί που δουλεύεις κοίταξε λίγο δίπλα σου και ρώτα έναν καλό νοσηλευτή πόσα παίρνει.Και χωρίς να κάνει απεργίες γιατί είναι ο βασικός μοχλός λειτουργίας των νοσοκομείων.Αν σε πειράζουν σχόλια του τύπου να ψοφήσεις,σκέψου ότι και εσύ κάνεις το ίδιο για τους ανθρώπους που δεν έχουν να σου δώσουν φακελάκι.Και πρίν το παίξεις δάσκαλος και θύμα(γελοίε),κάνε την αυτοκριτική σου λίγο πιο υπεύθυνα απ'όσο την κάνεις τόσο καιρό.

7 years ago ( 21:54 PM )
Τελος, ας μη κοροιδευομαστε και ας παραδεχτουμε πως πολλοι απ οσους 'γκρινιαζουν' για το συστημα υγειας και τα φακελακια ειναι οι ιδιοι που θελουν να αγορασουν 2ο αυτοκινητο γιατι το ενα δεν τους αρκει,οι ιδιοι που θελουν εκτος απο σπιτι στην πολη και 2 εξοχικα απαραιτητως. EDW KANEIS LATHOS. SE OLO TO KEIMENO KANEIS ALLA OLOI EMEIS POU PARAPONIOMASTE DEN EXOUME NA TA VGALOUME PERA TON MINA KAI ERXETAI K ENAS GIATROS TORA POU TON EXOUME ANAGI KAI MAS LEEI 1500 EURO GIA NA SE KSEGENNISW! VRE AI....

7 years ago ( 03:27 AM )
ΟΧΙ δεν δέχομαι με τίποτα να εκβιάζεις άνθρωπο για την υγεία του....συγνωμη αλλά είναι ΑΝΗΘΙΚΟ.Εσύ αν είσουνα φτωχός και είχε ανάγκη η οικογένειά σου θα ήθελες να σε εκβιάσουνε???ΔΕΝ δικαιολογείτε με τίποτα αυτό το πράγμα φίλε!ΟΧΙ.....εξάλλου δεν καταλαβαίνω.....γιατι να μην βγεις στον ιδιωτικο τομέα οπου θα είσαι Κυριος και θα ζητάς νομιμα οσα θελεις??.Ας παραιτηθουνε απο τα νοσοκομεια οι γιατροί.Ας μεινουνε ελάχιστοι.Απο την άλλη έχεις δίκιο οτι υπάρχουνε όντως και οι τζαμπατζηδες που δινουνε για χαλι΄''περσίας''στο σπιτι 3.000 ευρω η σε αλλα εξοδα λεφτά-ταβερνες-λουσα -ταξιδια κτλ ΑΛΛΑ ,τσιγκουνεύοντε το 50ευρω για την υγεια τους.Η άλλη θα πάει να κάνει τις τρίχες της στο κομμωτήριο,θα σκασει 80 ευρω αλλα στον γιατρο γκρινιάζει αν δώσει 20 ευρω.Ειναι η νοοτροπια του Ελληνα αυτην.Δεν αλλαζει.....εδω μοκο οταν σκανε στον υδραυλικο 100 ευρω χωρις αποδειξη αλλα βγάζουνε μια γλώσσα 2 μετρα οταν δώσουνε 50 ευρω στον γιατρο για την υγεια τους.Ομως αυτην ειναι η νοοτροπια εδω και δεν αλλαζει....................

7 years ago ( 22:38 PM )
Ποσο μπαμ κανει ομως οτι εισαι γιατρος! Νομιζω στον ορκο του Ιπποκρατη δεν λέει κατι για καλοπληρωμενο γιατρο αντιθετως λέει: "..καὶ χρεῶν χρηίζοντι μετάδοσιν ποιήσασθαι..." δηλαδη "..και όταν χρειάζεται χρήματα να μοιράζομαι μαζί του τα δικά μου..." Και τελειώνει με τη φραση: "...Αν τηρώ τον όρκο αυτό και δεν τον παραβώ, ας χαίρω πάντοτε υπολήψεως ανάμεσα στους ανθρώπους για τη ζωή και για την τέχνη μου. Αν όμως τον παραβώ και επιορκήσω, ας πάθω τα αντίθετα." Μονοι σας ορκιστηκατε!!!!! Τώρα εάν γινατε γιατροι για να παρετε Mercedes και να φορατε Rolex...μακαρι να κανει καποια στιγμη το ΣΔΟΕ καλα την δουλεια του και να σας τα παρει ολα! Λαμογια! Φιατλι αυτό είστε! Πάνω στην αναγκη του συνανθρωπου σας πατατε!

7 years ago ( 03:02 AM )
φιλαρακι 22:38 μην γενικευεις.δεν ειμαστε ολοι λαμογια, ετσι.δεν ξερω τι δουλεια κανεις, αλλα εσυ εισαι απολυτα τιμιος?????και ας πουμε οτι εισαι,θα σου αρεσε να σε λενε λαμογιο εσενα??ψυχραιμια λοιπον.φανταζομαι οτι στη ζωη σου και θα εχεις δει αλλα και θα εχεις ακουσει για καλους και τιμιους γιατρους.εγω ουτε μερσεντες εχω,ουτε ρολεξ.και με τα νεα μετρα που ψηφιστηκαν πριν 2 ωρες θα καταθεσω και τις πινακιδες του αυτοκινητου μου(1800αρι ειναι 15ετιας).και κατι αλλο...αν μεταφρασεις καλα ολο τον ορκο θα δεις οτι το "..καὶ χρεῶν χρηίζοντι μετάδοσιν ποιήσασθαι..." αναφερεται στους δασκαλους μας(περιεργο ετσι??)...αυτα και να εισαι καλα.

7 years ago ( 20:03 PM )
την θεωρεία οτι εάν ήξεραν οι γιατροί οτι σε κάποια χρονια θα ήταν κακοπληρωμενοι και ετσι δεν θα επελεγαν αυτο το επαγγελμα, το πιστεύεις? το νιώθεις ο ιδιος? αν ειναι ετσι λυπαμαι για σενα και για ολους σας...ειχα την εντυπωση οτι το συγκεκριμένο επαγγελμα είναι ένα απο αυτά που πρέπει να τα γουστάρεις πολύ για να τα κάνεις! τόσες θυσίες γιατί? μόνο για το χρήμα? φρικτο! Επίσης στάθηκα στην φράση σου: "Η υγεια εινα πολυτιμη και γι αυτο οι γιατροι επιβαλλεται να ειναι απο τις πλεον καλοπληρωμενες επαγγελματικες ομαδες.Ολα ειναι αλυσιδα.Αν ο γιατρος δεν πληρωθει, δεν μπορει να δουλεψει" Είναι λόγια αυτά μορφωμένου ανθρώπου? Με το σκεπτικό σου, επειδή κανείς μας πια δεν ειναι καλοπληρωμένος και άλλοι απλήρωτοι μήνες δεν πρέπει να κάνουμε σωστα τη δουλειά μας, αν δεν μας χώσουν στο χέρι/τσέπη το φακελλάκι? Να σε δω την επομενη φορα που θα πας στο super market και για να σου φέρει ο πωλητης οποιοδήποτε αγαθό ή ο υπάλληλος της τράπεζας/ΔΕΗ/ΕΥΔΑΠ κλπ να σε εξυπηρετήσει να σε κοιτάει στα μάτια όπως εσείς για να δώσεις φακελλάκι! ΔΕΝ ΘΑ ΦΡΙΚΑΡΕΙΣ? ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΑΓΡΙΩΘΕΙΣ?Η επειδή οι προαναφερθέντες επαγγελματίες είναι κατώτεροι απο εσάς έχεις και δίκιο απο πάνω? Τώρα μου λύθηκε η απορία γιατί έχουν τόσο μεγάλες τσέπες οι ποδιές σας!

7 years ago ( 22:37 PM )
Φίλε 20.03 pm ακουσε,σε καμια περίπτωση δεν δικαιολογήτε το φακελάκι.Κυρίως σε θέματα υγείας ειναι ΕΓΚΛΗΜΑ!Είναι παράνομο να ζητάει γιατρος φακελάκι σε δημόσιο τομέα αλλα και κυριως ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ να εκβιάζει ένας γιατρός σε θέματα υγείας.Πρέπει να τα καταγγέλετε όλοι και να μπαινουνε φυλακή.Είναι απαράδεκτο και αισχρό.Στο εξωτερικό έτσι και το κάνει κάποιος έχει φύγει αυτόφωρο+πρόστιμο.Ομως σε αυτο που λες για την αμοιβη δεν εχεις καθολου δίκιο.Για να γίνει κάποιος γιατρός έχει βγαλει τα μάτια του στα βιβλια,εχει φτύσει αίμα,ΕΧΕΙ ΞΟΔΕΨΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ[εκατομμυρια] για 6 χρονια σπουδες.Και το κακο είναι οτι ολα αυτα συνεχίζουνε με ειδικοτητες και παλι διάβασμα κτλ.Μια ζωη διάβασμα και αγχος.Επίσης ειναι διαφορετικη η ευθυνη που νοιώθει ενας γιατρος γιατι εχει να κανει με ζωες.Τουλαχιστον οι ευσυνείδητοι.Οταν λοιπον βλέπεις τον άλλο μετα το λυκειο να μπαινει σε ΔΕΗ κτλ,χωρις τοσο κοπο,διαβασμα,χωρις να ξοδεψει φραγκο και να παιρνει 3.000 εεεεε τοτε λες....μηπως κριμα ολα αυτος ο κοπος?Σίγουρα νοιωθεις ικανοποιηση και χαρα,οταν προσφερεις και κανεις καλα τους ασθενεις σου αλλα νοιωθεις περιφρονηση οταν δεν αμοιβεσαι σωστα,κατι που ΜΟΝΟ εδω στην Ελλαδα συμβαινει και εχουνε τετοιους μισθους ξεφτιλα για γιατρους.Στο εξωτερικο ο γιατρος αμοιβεται απο 8.000 ευρω και πανω.Για μενα η καλυτερη λυση οταν καποιος δεν θεωρει αρκετο τον μισθο του ειναι να παραιτηθει απο το δημοσιο.Ας παει στον ιδιωτικο τομεα καλυτερα.Ας μεινουνε ελαχιστοι στα νοσοκομεια.Ενας μεγαλος καθηγητης για να αποδειξει οτι καθενας πρεπει να αμοιβεται αναλογα έφερε το εξης παραδειγμα-πειραμα:σε μια ταξη γυμνασιου ο Δασκαλος είπε οτι ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ανεξαιρετως θα παιρνουνε τον ιδιο βαθμο,ασχετα απο το ποσο καλοι μαθητες ειναι καποιοι ή οποια προσπαθεια κανουνε ή τι αποδοση εχουνε.Μεσα σε λιγο καιρο λοιπον, οι καλοι μαθητες τα ειχανε ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ και δεν δίνανε σημασια,αφου δεν ειχε νοημα πλεον,εφοσων θα παίρνανε τον ιδιο βαθμο ολοι.Με αποτελεσμα να επικρατησει ένα ΧΑΟΣ και ολοι οι μαθητες πλεον να γινονται χειροτεροι με αποτελεσμα το επιπεδο της ταξης να φτάσει σε άθλιο βαθμο και να επικρατει το χαος.Λοιπον...ο καθενας πρεπει να αμοιβεται αναλογα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 years ago ( 23:08 PM )
δεν κοιταζουν στα ματια μονο για το φακελακι αλλα και στα χερια......εδω φτασαν σε σημειο να συγκρινουν τη θεση τους με του επιπλοποιου, της κομμωτριας,του ηλεκτρολογου..............ακουσον ακουσον.............απαξιωνονται απο μονοι τους.............

7 years ago ( 00:21 AM )
Elliniki nootropia....gia ola ftaine oi giatroi.....alla an rwtiseis oloi aytoi poy koptonte kai vgazoyne xoli TA PAIDIA toys theloyne na ta spoydasoyne giatrous...fysika ta dika tous ta paidia tha diaferoyne.....ereeeeeee ipokrisia elliniki kai poniria

7 years ago ( 12:24 PM )
ειπε κανεις πως φταινε μονο οι γιατροι? σαφως και φταιει το συστημα. το θεμα ειναι τι σταση κραταμε απεναντι σ αυτο. αντιστεκομαστε ή βοηθαμε να διαιωνιστει? ειανι πολυ ευκολο να λεμε πως δεν φταιω μονο εγω

7 years ago ( 09:25 AM )
Αν δει κανείς τα σχόλια συνολικά, ειναι σχιζοφρενικά. Κανείς δεν θέλει να δώσει φακελάκι. Λογικό. Επίσης κανείς δεν θέλει να τον εξετάσει ή να τον χειρουργήσει ειδικευόμενος. Παραλογο. Αυτοι πως θα εκπαιδευτουν; Στο εξωτερικό σε πολλές επεμβάσεις ο ειδικός δεν ειναι καν μέσα στην αίθουσα και σιγουρα δεν ξημεροβραδυαζεται στο νοσοκομείο. Το φακελάκι πηγάζει επισης από την μεγαλομανία του Ελληνα και σε τελική ανάλυση βλάπτει περισσοτερο τον γιατρό από τον ασθενή

7 years ago ( 16:27 PM )
Το τέλευταίο σχόλιο όλα τα λεφτά, το φακελάκι λέει βλάπτει περισσότερο το γιατρό από τον ασθενή,χαχχαχαχα καλοοο! Είναι μια μαχαιρία στην καρδιά για το γιατρό όταν του τα σκάνε!χαχαχαχα!

7 years ago ( 17:51 PM )
Συγνωμη αλλα οι ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΟΙ πρέπει να εκπαιδεύονται ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ των ειδικων!!!!Υπάρχει νομος Του κρατους[που δεν εφαρμοζεται φυσικα ] ο οποιος λέει οτι οταν οι ειδικοι εχουνε ''ενεργη'' εφημερια στο νοσοκομειο ειναι υποχρεωμενοι να παραμενουνε στο νοσοκομειο.Ειναι παρανομο να φευγουνε απο το νοσοκομειο σε ενεργη εφημερια.Και υπάρχουνε και οι ''on call'' εφημεριες σε ποιο απλες ειδικοτητες οπου οταν ερθει ενα περιστατικο ο ειδικευομενος καλει τον ειδικο και εκεινος πρεπει να μεταβει στο νοσοκομειο να εξετασει το περιστατικο και να δωσει αγωγη.Προσφατα δικαστηριο επεβαλε ποινη φυλακισης σε ειδικο χειρουργο ΩΡΛ διοτι ελειπε εν ωρα εφημεριας απο το νοσοκομειο,το περιστατικο το εξετασε ειδικευομενη και τελικα το παιδακι πεθανε απο μηνιγγιτιδα.Στο εξωτερικο ο ειδικευομενος εκπαιδευεται απο τους Ειδικους που παρευρισκονται μεσα στο νοσοκομειο[δεν γινονται ''λαγοι''στις εφημεριες],διδασκεται συνεχως απο καθηγητες[αστειο αυτο στην Ελλαδα χαχαχα]......καθε χρονο δινει εξετασεις και μονο μετα απο επιτυχεις εξετασεις καποια χρονια εφημερευει μονος του.Ειναι απολυτος παρανομο να φευγουνε οι ειδικοι και να δινουνε αγωγη και θεραπεια οι ειδικευομενοι.Αυτα γινοντε μονο εδω στην χωρα μας.Αλλα ετσι κι 'αλλιως ...ποιος τα ελεγχει????????

7 years ago ( 21:30 PM )
διαβασα το πρωι το σχολιο του 09:25 αλλα σκεφτηκα να μην απαντησω εν βρασμο ψυχης τωρα που ηρεμησα εχω να του πω πως αυτος ειναι ο σχιζοφρενης και δυστυχως μαλλον ειναι και γιατρος..............

7 years ago ( 13:03 PM )
Αμα ο γιατρος για να κανει καλα τον ανθρωπο σου θελει φακελακι ....υπαρχουν δυο δρομοι....η κλεινεις την πορτα (πραγμα απιθανο γιατι για τον ανθρωπο σου εχεις ψαξει και εχεις βρει τον καλυτερο) και τον καταγγελεις η τα δινεις και το βουλωνεις ΤΕΛΟΣ...Το θεμα ειναι οτι οταν τους πιανουν να τους κοβουν τον κωλο!!!! και οχι να τους τον χαιδευουν.....

7 years ago ( 13:37 PM )
Ο νόμος είναι νόμος και πρέπει να εφαρμόζεται παντα. Αλλά θα θέσω 3 ζητήματα: 1. Πόσοι θα δήλωναν οιτ είναι αδιαφοροι αν θα χειρουργούνταν απο ειδικευόμενο με την επίβλεψη ειδικού και δεν θα ζήταγαν το αντίσρτοφο; 2. Αυτός που δίνει φακελάκι είναι επίσης ένοχος και παρανομος. Το ''εκάνα την δουλίτσα μου και μετά γκρινιάζω'' δείχνει κομπλεξ. Αυτοί που εδώσαν τα πραγματικά μεγάλα ποσά σε εφορία και πολεοδομιά επειδή ήταν παρανομοι, είναι περήφανοι και ευχαριστημένοι. 3. Ναι το φακελάκι βλαπτει τον γιατρό. Αντί να κάνει την δουλειά του απερισκεπτος, ξεφτιλίζεται για μικροποσά και έχει τον κάθε άσχετο να λέει το μακρύ του και το κοντό του...

7 years ago ( 14:17 PM )
Εμενα ενας ορθοπεδικος στο Κατ μου ειπε οταν μου ζητησε φακελακι:<<.......τι περιμενετε με τον μισθο του παρκαδορου που παιρνουμε να κανουμε θαυματα???........τα "θαυματα" θελουν θυσιες...την στιγμη που επιλεγετε Ιατρο ο Ιατρος ειναι σε θεση η να δεχτει η να αρνηθει με το αναλογο τιμημα>>................αναρωτιεμαι εαν εχουν σπουδασει Ιατρικη η εχουν κανει και σεμιναρια marketing η χρηματοοικονομικα........

7 years ago ( 19:54 PM )
τι μου λετε τωρα?????????εδω λογω του φακελακιου δεν κανουν εσκεμμενα σωστη διαγνωση.......................... θα μου μιλησετε για ηθος???????????μου εχει τυχει να συζηταει μπροστα μου παθολογος σε γνωστο του για υποκειμενη στεφανιογραφεια συγγενικου του προσωπου και να τον παραπεμπει σε γιατρο-καρδιολογο ο οποιος θα εκανε την επεμβαση και του ελεγε "πηγαινε σ αυτον που ειναι πολυ καλος και λεει αληθεια αν χρειαζεται ή οχι μπαλονακι"!!!!!!!!!!!!!!!!! φτασαμε δλδ να το συζηταμε???????????????απαραδεκτοι!!!!!!!!!!!! χειρουργος να λεει για γαστρεντερολογο του ΕΣΥ πως για τα λεφτα θα σκοτωνε τη μανα του!!!!!!!!!!!!!! καρδιολογος ιδιωτης να λεει για συναδελφο του στο ΙΚΑ πως στελνει για στεφανιογραφεια σε συγκεκριμενο ιατρικο κεντρο για να παιρνει τη μιζα του!!!!!!!!!!!!!!!σας φαινονται πρωτογνωρα αυτα?ή στρουθοκαμηλιζετε?εγω παντως τα εζησα σε σχετικα μικρο χρονικο διαστημα και φανταζομαι ηταν μονο ενα δειγμα του τι συμβαινει στο χωρο.

7 years ago ( 21:38 PM )
Η δωσεις η δεν δωσεις φακελακι την ιδια δουλεια ξερει να σου κανει ο γιατρος.

7 years ago ( 03:15 AM )
εγω παντος ξερω πολλους που με λιγα λεφτα κανουν καλα την δουλεια τους και αλλους τοσους που θα την εκαναν με λιγοτερα,το δεν περνω αρκετα λεφτα αρα πρεπει να λαδονομαι ειναι σκετη χαζομαρα,αν δεν μπορουσαν δεν θα το καναν οπως και ναχει!απο κει και περα τα περι χαμηλου μισθου και επαρκους αμοιβης ειναι σωστα χωρις ομως σε καμια περιπτωση να δικαιολογουν την διαυθορα...

7 years ago ( 18:12 PM )
Φακελακια και αηδιες!Ρωταει κανεις αν εχω να δωσω φακελακι;Ευχαριστως να εδινα αν ο ιατρος εκανε καλα τη δουλεια του και αν ειχα.Προ ημερων ειχα τον παππου μου(95 χρονων) στο νοσοκομειο και σας ορκιζομαι οτι ο ιατρος ΔΕΝ μας ελεγε τι εχει...Τα μασαγε εν ολιγοις..Μολις το καταλαβαμε του δωσαμε κατι(400€) και λυθηκε η γλωσσα του ροδανι!Ρε παιδια αν δεν ειναι αυτο απαραδεκτο τοτε τι ειναι;;Με αυτα τα 400€ εγω ξερετε ποσες μερες περναω με την οικογενεια μου;Δεν διαφωνω οτι αμειβονται λιγοτερο απο οτι αξιζει η δουλεια τους αλλα μην μου ξινιζεις οταν σου δινω 250€!Αφου αυτα μπορω να διαθεσω..Οταν εδινες ορκο ορκιστηκες να παιρνεις απο 300€ και πανω;;Προς Θεου δεν ειναι ολοι ετσι αλλα και δυο τρεις να ειναι δυστυχως τους παιρνει η μπαλα ολους!Μακαρι να αλλαξουν καποτε τα πραγματα αν και δεν το βλεπω..

7 years ago ( 11:20 AM )
"Επομενως, σκαστα εκει που πρεπει,δηλαδη για την υγεια σου, και μην το πολυκουραζεις.Για να σταματησει η μεθοδος ονοματι 'φακελακι' πρεπει να αλλαξει ριζικα το συστημα υγειας.Ισως αυτο να μην γινει ποτε.Δεν φταινε παντως οι γιατροι,και το ξερετε καλα οσο και αν θελετε να τους επιρριψετε ευθυνες. Δεν ξερω τι ειδους σχολια θα σπευσετε να γραψετε απο κατω αλλα ειλικρινα δεν θα τα δω γιατι ξερω καλα τη νοοτροπια του Ελληνα(που μας εχει φαει) που ψαχνει ΣΥΝΕΧΕΙΑ να ριξει τις ευθυνες αλλου"... το τελείωμα είναι το καλύτερο. Περιγράφει τον εαυτό του, δίχως να το αντιλαμβάνεται.

7 years ago ( 16:04 PM )
@11:20 AM Κι εσύ, προφανώς, την ίδια νοοτροπία έχεις. Λες ότι δεν φταίνε οι γιατροί. Ποιος, λοιπόν, προσπαθεί να ρίξει τις ευθύνες στους άλλους;;;;;;

7 years ago ( 18:16 PM )
...ftaiei to kefali to kako mas ftaiei prota ap ola to krasi... φταιει ο αρρωστος και οχι ο γιατρος? ποιος ειναι αυτος που εχει αναγκη? ποιος ειναι αυτος που ειναι σε θεση ισχυος?

7 years ago ( 13:46 PM )
Ντροπή. Ο πατέρας μου πεθαίνει από καρκίνο κι επειδή δεν υπάρχουν ούτε μετρητά ούτε περιουσία για να πουληθεί, μας κοροϊδεύουν ψιλό γαζί. Ας είναι...

7 years ago ( 16:01 PM )
υπαρχει ενα ειδος ρατσισμου απεναντι στους καρκινοπαθεις απο τους γιατρους(οχι απ ολους).............. δεν ξερω πως εχει δημιουργηθει κατι τετοιο,αλλα αυτο εχω εισπραξει..........

7 years ago ( 18:36 PM )
Αν στην Νέα Υόρκη π.χ., δώσεις σε δημόσιο υπάλληλο ή Ιατρό φακελάκι, θα σου κάνει μύνηση αφού πρώτα σου δώσει μια γροθιά κατάμουτρα γιατι τον πρόσβαλες. Εδώ στην Ελλάδα, χρηματίζονται, κλέβουν φάρμακα, έχουν και άτομα με ψυχολογικά προβλήματα που εργάζονται ως νοσηλευτές...που ίσως να έχουν ή να στείλουν κάναν χριστιανό πριν την ώρα του. Αν τους αναφέρεις τα περιστατικά που έχεις αντιληφθεί ακόμη και αν γίνει Ε.Δ.Ε., είναι πιθανό να βρεθείς και μπλεγμένος....ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ!

7 years ago ( 20:26 PM )
Έτος 2004, είμαι στην Σοκχόλμη με ομάδα συναδέλφων και θέλουμε να πάμε Σαββατόβραδο (!) σε κοσμικό εστιατόριο της πόλης. ¨Οταν φθάνουμε ο κόσμος κρέμεται απ' τα μπαλκόνια, υπάρχουν κορδόνια με ουρές και όταν ρωτώ μια υπέυθυνη με γράφει σ΄ενα τετράδιο στη 10η σελίδα. Τότε βλέπω με τρόμο τον διευθυντή μου να πλησιάζει κρατώντας ένα χαρτονόμισμα και να το χώνει με τρόπο κάτω απ΄το τετράδιο. Παγώνω...Φακελάκι σε σουηδούς;; Ή θα φάμε ξύλο ή θα μας κλείσουνε μέσα.. Τίποτα . Σε 10 λεπτά μας είχανε βάλει στο καλλίτερο τραπέζι! Ηθικό δίδαγμα. Δεν είναι ότι δεν παίρνουν φακελάκι αυτοί οι πολιτισμένοι δυτικοί. Απλά δεν βρίσκεται κανένας να τους το δώσει!! Και για να σοβαρευτώ. Νομίζω πως είναι καθαρά θέμα νοοτροπίας και κουλτούρας.

7 years ago ( 00:03 AM )
Aκυρο το παράδειγμά σας κ.20.26pm διότι μιλάτε για.......εστιατοριο!!!!!!!!Τι σχεση εχει το ''λαδωμα''για καλυτερο τραπέζι σε εστιατόριο[ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ] με τον ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ????????Είμαστε πολύ μακριά σε πολιτισμό απο αυτές τις χώρες.Φυσικά και διαφθορά υπάρχει παντου,αλλα σαν την πονηριά του Ελληνα δεν υπάρχει και την διαφθορα και την λαμογια στην Ελλαδα δεν υπάρχει.Εδω δεν υπαρχει ΚΡΑΤΟΣ.......ειμαστε τριτοκοσμικοι σε ολους τους τομεις.Οσοι ζησανε εξωτερικο{...δεν μιλαμε απλες διακοπες} θα το ξερουνε πολυ καλα.Οσοι δεν εχουνε ζησει δεν μπορουνε να το καταλάβουνε.Ειναι αδυνατον να καταλαβει την διαφορα ενας ανθρωπος που δεν εζησε εξω.Και προς τον κυριο που λεει για την Νεα Υορκη να αναφέρω ,οτι ναι εκει οντως ετσι και λαδωσεις μπηκες μεσα αυτοφωρο,οπως καισ ε αλλα κρατη ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΑΠΟ 10.000...........καταλαβαινετε την διαφορα?????Και οχι μονο η χρηματικη αμοιβη ειναι υψηλη αλλα και το επιπεδο εργασιας εκει,η νοοτροπια και ο σεβασμος του κοσμου,ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ενος επιστημονα κτλ.Εδω οι ''καθηγητες''αφηνουνε τις θεσεις μονο για δικους τους συγγενεις η τσιρακια κτλ.Δεν μπορει ενας επιστημονας εδω ακομα και να αξιζει να τον αφησουνε να προχωρησει.Ακομα και η εκπαιδευση ενος νεου γιατρου ειναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ......τον πετανε σε καποιο νοσοκομειο μονο του και οτι μαθει μονος του.Δεν δικαιολογω το φακελακι σε καμια περιπτωση......αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι επιμενουνε να μενουνε σε αυτον τον ''βοθρο'' οι νεοι επιστημονες και δεν φευγουνε εξωτερικο.

5 years ago ( 15:25 PM )
Το ότι δεν πληρώνονται καλα οι γιατροί (ο θεός να τους πει γιατρούς) δεν σημαίνει ότι έχουν το δικαίωμα να περνούνε "φακελακια" από ανήμπορους ανθρώπους , ηλικιωμένους και μη και αν δεν πέσει φακελακι δεν έχει καί εγχείρηση. Σοβαρολογουμε τώρα ? Υπεύθυνοι για τους χαμηλούς μισθούς είναι το κράτος, η κυβέρνηση τι σχέση έχει ο απλός άνθρωπος ο άρρωστος να πληρώνει τα σπασμένα ? Πόσες περιπτώσεις έχουμε ακούσει όπου γιατρός δεν χειρουργησε άρρωστο επειδή ΔΕΝ ΕΊΧΕ να του δώσει φακελακι και τον άφησε να πεθάνει! ΝΤΡΟΠΉ ΤΟΥΣ ΔΊΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΡΚΟ ΞΕΦΤΊΛΕΣ! Και δεν κατάλαβαινω γιατί δεν διαβάζεις τα σχόλια. Δεν δέχεσαι διαφορετικές απόψεις από τις δικές σου ? Μπράβο για το μυαλό που κουβαλάς.

Προσθήκη νέου σχολίου

κατασκευή ιστοσελίδων netstudio