ipaidabribe

Αποκαλύψτε το μέγεθος της διαφθοράς

ipaidabribe

Προσθέστε τη φωνή σας:

Δεν θα δώσω φακελάκι!


ipaidabribe

Thank you!

I would like to stay anonymous I would like to register for updates ipaidabribe

Να τα δώσω πίσω;

Να τα δώσω πίσω;
Τύπος Ιστορίας: 
Γεωγραφική Περιοχή: 
Ημερομηνία: 
Οκτώβριος, 2012
Υπηρεσία: 
Περιγραφή: 
Εμένα ρε παιδιά οι ασθενείς μου δίνουν σοκολάτες, παστελια, τζουφιες σαμπάνιες, κουνελια, τσίπουρο εντοπιο, κρασάκι χυμα. Τους χαμογελώ και τα δέχομαι όλα, τους ευχαριστώ και το χαίρονται, γιατί και η δική τους επέμβαση έχει παει καλά. Μήπως δεν πρέπει να τα δέχομαι και είναι επιληψιμο? πάντως δεν είμαι αλκοολικος και συνήθως τα μοιραζω. Αυτό είναι φακελάκι; Δώροληψια μήπως;

Σχόλια

8 years ago ( 01:57 AM )
Εισαι τυχερος γιατι εισαι Ελλαδα. Αν εισουν σε νοσοκομειο οπως στην Ολλανδια θα ειχες προβλημα. Εγω ετυχε να ειμουν εκει (οχι σε νοσοκομειο αλλα σε καπια πολυεθνικη με μεγαλο ονομα) και το συμβολαιο οπου υπεγραψα εγραφε πεντακαθαρα μεσα οτι απαγορευοταν να δεχθω καθε ειδους δωρα απο πελατες της εταιριας. Εγραφε δε οτι οχι μονο χρηματικα ποσα αλλα και σε ειδος οπως τα παραπανω που ανεφερες. Αν τα δεχομουν και υπηρχε καταγγελια εφευγα απο την δουλεια χωρις αποζημιωση πραγμα που θυμαμαι και εγινε με καπια συναδελφο.

8 years ago ( 10:56 AM )
και κάποιος αλλος έλεγε οτι επερνε φακελάκια σε ειδος σε όλους τους φίλους του , αλλά, τελικα επερνε χρηματα απο οπου μπορούσε......

8 years ago ( 23:57 PM )
Αν ήσουν στην Ολλανδία όπως ο φίλος σίγουρα θα έπαιρνες τον αξιόλογο μισθό σου στην ώρα του και σίγουρα δεν θα έκανες απλήρωτες εφημερίες!!!

8 years ago ( 03:39 AM )
Σωστά ! Δεν μας πληρώνουν αλλά οι ασθενείς τα θέλουν όλα ....

8 years ago ( 12:25 PM )
Σωστά ! Δεν μας πληρώνουν αλλά οι ασθενείς τα θέλουν όλα ....????????????????? Τι εννοείτε γιατρέ μου, τους αλήτες που θέλουν να γίνουν καλά?

8 years ago ( 12:54 PM )
Ωραίος ο κύριος (ή η κυρία) των 12.25! Για να λέμε τα πράγματα και με το όνομα τους... Εχουμε χάσει τη μπάλα και αυτό είναι περισσότερο απο οφθαλμοφανές... Ντροπή σας κύριε των 3 days ago 03.39. Σας θυμίζει τίποτα η έννοια ντροπή? Όρκος? Φιλότιμο? Αξιοπρέπεια?

8 years ago ( 02:42 AM )
Για τον "ωραιο" των 12:25 και τον συμφωνουντα των 12:54... οταν απαιτεις να σε δει καθηγητης χειρουργικης για το γ*μημενο το νυχι στο ποδι και εισαι διατεθημενος να τα σκασεις για να τον κατεβασεις στο σηπτικο για την "μεγαλη αναγκη" σου, αφαιρωντας τον απο πιο σημαντικα (ΠΡΟΦΑΝΩΣ) περιστατικα, ΜΗΝ αναρωτιεσαι γιατι ειναι σαπιο το ΕΣΥ. Οταν θα βαλεις 3 βουλευτες να τα κανουν τηλεφωνικως τσουρεκια στον διευθυντη της κλινικης για να παει η μαμα σου σε μονοκλινο κι ας μην δικαιολογειται για να μην εχει την βλαχαρα ή (αλοιμονο!) την αλβανιδα διπλα της, ΜΗΝ αναρωτιεσαι γιατι ειναι σαπιο το ΕΣΥ. Οταν θα αποκαλεις εναν ειδικευόμενο ιατρο "γιατρουδακι" μπροστα στα μουτρα του ή, ακομα χειρότερα, μια ειδικευόμενη ιατρο "αδελφή" και θα απαιτεις να σε δει "κανονικος" γιατρος γιατι σε τρωει το δεξι, ΜΗΝ αναρωτιεσαι γιατι ειναι σαπιο το ΕΣΥ. Οταν εξω απο τα ΤΕΠ θα σηκώσεις καυγά με φωνές και σπρωξίδια, απειλώντας θεούς και δαίμονες, για να δουν τον παππου που εβηξε και χεστηκε δυο φορες πριν απο το πιθανο ανευρησμα ή το εγκεφαλικό επειδη "ηρθες πρώτος", ΜΗΝ αναρωτιεσαι γιατι ειναι σαπιο το ΕΣΥ. Οταν θα βριζεις και θα λοιδωρεις τους γιατρους του ΕΣΥ που σε "ταλαιπωρουν" γιατι απεργούν μιας και εχουν ξεχασει να τους πληρωσουν κατι μηνες γιατι "ελα μωρε που μιλανε και οι γιατροι - τοσα φακελακια παιρνουν", ΜΗΝ αναρωτιεσαι γιατι ειναι σαπιο το ΕΣΥ. Οταν θα πεις στον αγροτικο ιατρό να γραψει τα φαρμακα της βουλγάρας που προσεχει την γιαγια σου στο χωριο στο βιβλιαριο της αφου εκεινη δεν εχει μιας και την εχεις στην δουλεψη σου ΜΑΥΡΑ, ΜΗΝ αναρωτιεσαι γιατι ειναι σαπιο το ΕΣΥ. Το φακελακι ΔΕΝ αγοραζει υπηρεσιες απο τους γιατρους - τις ΚΛΕΒΕΙ απο τους συνανθρωπους σου!!! Το ΕΣΥ ειναι σαπιο, γιατι η κοινωνια σου ειναι σαπια!

8 years ago ( 03:22 AM )
Afto pou prepei na katalavoun oloi oi synadelfoi einai oti to na yparxei lektiki antidikia me ton kosmo den odigei pouthena. Apla kanei pio agefyroto to hasma. To iatriko soma prepei na kanei poly sovares prospatheies na anorthosei to kyros tou to opoio kaka ta psemata exei pligei anepanorthota. O ekviastikos xrimatismos apotelei prosvoli tis anthropinis axioprepeias kai einai aparadektos kai anepitreptos afou vasizetai kai stohevei tin eyaloti thesi asthenon kai sygenon.

8 years ago ( 09:58 AM )
NA ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ της 1 day ago 2:42am.

8 years ago ( 19:56 PM )
αφου ειναι σαπια η κοινωνια 1 day ago 2:42am. ξεβρώμισέ τη ξεκλινώντασ απο εσένα. Μ αυτά που λεσ καταλαβαινω γιατι σάπισε το ΕΣΥ. Γιατί είσαι επιρρεπής στη μ@.

8 years ago ( 20:06 PM )
οχι να μην τα δώσεις πίσω . να τα κανεισ μασουράκι και να τα βαλεις σε όλες σου τις τρύπες. (αλλά θα χωρέσουν πολλαααααα)

8 years ago ( 20:31 PM )
Δεν υπαρχει πλεον ουτε φιλοτιμο ουτε ιχνος εντιμοτητας .Ολα γτα το χρημα το βολεμα την καλοπεραση την ανευθυνοτητα .Υπαρχει μια λεξη που λεγεται συνειδηση και οι γιατροι οπως φαινεται στην πληοψηφια τους την εχουν διαγραψει και καποιοι παιρνουν χρηματα και αλλοι πληρωνονται εξτρα σε ειδος (κοτοπουλα αυγα ποτα .η ακομα και ερωτικο ανταλλαγμα).ΠΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕ...................................

8 years ago ( 20:52 PM )
Δεν υπαρχει πλεον ουτε φιλοτιμο ουτε ιχνος εντιμοτητας .Ολα γτα το χρημα το βολεμα την καλοπεραση την ανευθυνοτητα .Υπαρχει μια λεξη που λεγεται συνειδηση και οι γιατροι οπως φαινεται στην πληοψηφια τους την εχουν διαγραψει και καποιοι παιρνουν χρηματα και αλλοι πληρωνονται εξτρα σε ειδος (κοτοπουλα αυγα ποτα .η ακομα και ερωτικο ανταλλαγμα).ΡΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕ...................................

8 years ago ( 01:42 AM )
Allo to DORO poy tha to dosei o allos epidei thelei k allo to FAKELAKI.

8 years ago ( 20:13 PM )
Φακελάκι παίρνει μόνο όποιος το αξίζει. Τι δεν καταλαβαίνεις .

8 years ago ( 22:11 PM )
Κάθε μέρα καταλαβαίνω και πιο καλά πώς φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Δυστυχώς, πολλοί από εμάς, όπου κι' αν δουλεύουμε, είμαστε τόσο ατομιστές, που δεν βλέπουμε το γενικότερο συμφέρον. Ε λοιπόν αυτό τώρα μας ήλθε μπούμεραγκ. Τώρα ζητάμε από το κράτος, που κοιτούσαμε πώς να το κλέψουμε, να μας δώσει. Ποιός αλήθεια ενδιαφέρθηκε γι' αυτό το κράτος, ειδικά όταν πληρώνεται από αυτό, να κάνει σωστά και τίμια τη δουλειά του, όπως θα έκανε στον κάθε άλλο εργοδότη; Αν δεν αλλάξουμε, αν δεν δούμε λίγο πέρα από τη μύτη μας, θα πεθάνουμε από ασφυξία. 'Ηδη, η Ευρώπη (αλλά και ο υπόλοιπος κόσμος) μας θεωρεί διεφθαρμένους. 'Εχει άδικο; και όμως, νομίζω ότι υπάρχει ελπίδα. Γιατί δεν ήμαστε όλοι ίδιοι. Ευτυχώς....(Και φακελάκι φίλε, δεν το παίρνει όποιος αξίζει. Το παίρνει ο δειλός που δεν πάει στον ιδιωτικό τομέα, αν νομίζει ότι πραγματικά αξίζει, ώστε να αμειφθεί και ανάλογα, αλλά θέλει το δημόσιο νοσοκομείο που του δίνει άκοπα "πελάτες" για να γεμίζει αυτός την κοιλιά του! )

8 years ago ( 12:35 PM )
Ναι ρε λαμόγιο...για ότι παίρνεις να κόβεις απόδειξη αλλιώς ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΕΙΣ....

8 years ago ( 15:40 PM )
I difora, bebea, einai oti ta kounelakia k.t.l. s'ta deinoun e8elontika. Ta fakelakia ta apeteis. Allo doro k'allo ekviasmos.

8 years ago ( 06:59 AM )
Arga h grigora the epistrepsoun Ellhnes giatroi tou exoterikou kai tha prosferoun kales kai ftines yphresies. Oi fakellakides (oi athlies metriothtes pou den kataferan na plirononte nomima ena kalo mistho) telika tha peinasoun.

8 years ago ( 01:39 AM )
Πωπω...σε πιάνει η ψυχή σου με τα σχόλια. 20 χρονών είμαι, σιχαίνομαι το λάδωμα και τα "μέσα" και πραγματικά πιστεύω ότι για την κατάσταση που έχει φτάσει η χώρα μας φταίει ο λαός και όχι οι πολιτικοί (καθώς αυτοί είναι καθρέφτης του λαού). Με αυτά που βλέπω καθημερινά αισθάνομαι ότι δεν υπάρχει ελπίδα για τη χώρα μας.... Γιατροί που να γράφουν ότι "οι ασθενείς τα θέλουν όλα"....έλεος....τι άλλο θα δούμε!Τι εννοείτε γιατρέ; Υπάρχει ασθενής που να μην θέλει να γίνει καλά; Υπάρχει ασθενής που να μην θέλει καλές υπηρεσίες; Συγνώμη κιόλας που θα απολογηθούμε επειδή θέλουμε να κάνετε τη ΔΟΥΛΕΙΑ σας.

8 years ago ( 11:25 AM )
Εχουν τα δίκαια τους οι γιατροί. Διάλεξαν ένα επάγγελμα το οποίο θα τους απέφερε χρήματα μετά τα 45 τους, τη στιγμή που όλοι οι υπόλοιποι βγάζουμε χρήματα απο τα 22 μας. Η επιλογή τους να ενταχθούν στη Δημόσια Υγεία γίνεται για να λάβουν την απαραίτητη προϋπηρεσία για την άσκηση του Ιατρικού Επαγγέλματος. Το γεγονός ότι παραμένουν στο ΕΣΥ δεν το καταλαβαίνω... Αν δεν πληρώνει το ΕΣΥ, κάντε την εκτός ΕΣΥ. Ανοίξτε ιατρείο διαφημιστείτε και πάρτε όσα θέλετε ανά επίσκεψη, χειρουργείο κλπ. Η εμμονή στο ΕΣΥ έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι περισσότεροι από εσάς το έχετε προς άγραν ιδιωτικής πελατείας, μένετε στα δημόσια χαβούζο νοσοκομεία γιατί πολύ απλά εκεί είναι οι πελάτες. Φύγετε λοιπόν απο το ΕΣΥ να δείτε τη γλύκα της προσέλκυσης πελατείας. Να επενδύσετε στο σωστό marketing. Η υγεία ειναι και αυτή προϊόν όπως όλα τα άλλα. Τα περί λειτουργήματος έιναι μαλακίες τούμπανα. Συνεταιρισθείτε με άλλους ιατρούς της ειδικότητάς σας και ανοίξτε εξειδικευμένες κλινικές. Αν δεν σας πληρώνει το κωλοδημόσιο, μην εργάζεστε για αυτό. Ας μη μείνει ούτε ένας γιατρός διαθέσιμος στο ΕΣΥ μέχρι να γίνει σοβαρός εργοδότης λοιπόν. Όποιος θέλει πραγματική περίθαλψη να κάνει ιδιωτική ασφάλεια και ας νοσηλέυεται ιδιωτικά αν έχει απαιτήσεις. Και τέλος πάντων αν θες να γίνεις γιατρός στην Ελλάδα να το ξέρεις ότι θα είσαι κομπλεξικος που θα βλέπεις το φίλο σου το χρηματιστή να έχει τα 20 πλαίσια απο εσένα στα 28 του, τον έμπορο να έχει πιο πολλά απο εσένα στα 32 του, κλπ κλπ. Και να μη μας το πετάς στη μάπα κάθε τρεις και λίγο... Επιλογή σου ήταν. Κοίτα να γίνεις σωστός ιατρός businessman να αποδίδεις σωστό έργο στη σωστή τιμή και θα τα πάρεις τα λεφτά. Επίσης σε μια χώρα 13 εκατ. ( βάζω και τους ξένους μέσα) κατοίκων, στην οποία μπορούν να πληρώσουν σωστή νοσηλεία μόνο οι 300 χιλιάδες, γιατί βρε βλαστάρια μου πάτε και γίνεστε γιατροί???? δεν ρωτάτε αν έχει δουλίτσα? μπάς και γλύτωνε και ο μπαμπάκας σας τα σπουδαστιάτικα που σας πλήρωνε μέχρι τα 40 σας??

8 years ago ( 19:10 PM )
@2 months ago ( 02:42 AM ) Όλη η σαπίλα του "αγανακτισμένου πολίτη" (του Ελληνάρα που έχει μόνο δικαιώματα, εκτός της μόνης του υποχρέωσης, που είναι να κάνει τη δουλίτσα του γράφοντας στ' αρ@@@α του τους άλλους) δοσμένη σε μια παράγραφο.Μπράβο ρε φίλε, ν'αγιάσει το στόμα σου!

8 years ago ( 20:07 PM )
Χαιρετίζω την προσπάθεια που κάνετε εδώ και προσθέτω ότι οι γιατροί που ζητάνε ή τους προσφέρουν φακελάκι, είναι γιατροί με κάποια φήμη σχετική με τις ικανότητες που έχουν πάνω στην δουλειά τους. Γιατροί σκιτζήδες δεν έχουν να λαμβάνειν φακελάκιν. Τουτέστιν και για να μην μακρηγορώ αν πετύχουμε την απομάκρυνση των γιατρών αυτών από την δημόσια υγεία, τότε θα αυξήσουμε την αναζήτηση ικανών γιατρών σε νοσοκομεία του εξωτερικού όπως (Γερμανία Γαλλία Αγγλία Γερμανία , Ιταλία Ισπανία , Γερμανία, Αμερική Αυστραλία, Γερμανία , Αφρική , Τουρκία, Γερμανία, Αλβανία, Βουλγαρία και εις την Γερμανίαν ) όπου δεν υπάρχουν φακελάκια και έτσι όλοι θα απολαμβάνουν μία οικονομική θεραπεία. .Επίσης με την απομάκρυνση αυτών των γιατρών θα ενθαρρύνουμε επιχειρήσεις από την Γερμανία Γαλλία Αγγλία Γερμανία , Ιταλία Ισπανία , Γερμανία, Αμερική Αυστραλία, Γερμανία , Αφρική , Τουρκία, Γερμανία, Αλβανία, Βουλγαρία και την Γερμανίαν να μας προσφέρουν τις υπηρεσίες των στον τομέα της υγείας , κάτι ανάλογο δηλαδή με τα αγροτικά προϊόντα που οι κακοί παραγωγοί κλέβουν ή δε δηλώνουν τούτο κείνο τάλλο και οι ντομάτες οι πατάτες τα σκόρδα τα καρύδια τα φασόλια και άλλα πολλά μας έρχονται από άλλες χώρες όταν πάμε να τα αγοράσουμε από τα γνωστά μεγάλα εμπορικά καταστήματα άλλων χωρών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα . Τα μάτια σας 14, και όπου ακούτε φακελάκι τα αυτιά σας 48, (δικό μου αυτό!), γιατί φακελάκι δεν σημαίνει μόνο ικανός γιατρός, σημαίνει έναν ικανό γιατρό που θα μαθητεύσουν γύρω του και άλλοι νέοι ιατροί που με την σειρά τους θα αποκτήσουν ικανότητες και φήμη με αποτέλεσμα οι επενδυτές του εξωτερικού να αγχώνονται και να αποφεύγουν τις επενδύσεις στην Ελλάδα γιατί δεν θα είναι Χ.Ρ. (δηλαδή χαμηλού ρίσκου (δικό μου και αυτό!! Μπράβο μου.))

8 years ago ( 04:04 AM )
O 2 months ago 2.42 ΑΜ πρέπει να είναι γιατρός ή να σχετίζεται με ιατρικά επαγγέλματα, γι'αυτό και είδε τα "πράγματα" από τη δική του σκοπιά, που δεν είναι άλλη από την ελληνικότατη νοοτροπία "φταίνε οι άλλοι και όχι εμείς". Όταν όμως κουβαλάς τη αντίληψη "φταίνε οι άλλοι και όχι εμείς" τόσο εσύ όσο και οι υπόλοιποι κόλακες που συμφωνούν με την μονόπλευρη άποψή σου, τότε... διαλέξατε λάθος δρόμο στη ζωή σας. Διότι Γιατρός εξ'ορισμού σημαίνει Ανθρωπιστής. Εάν λοιπόν γιατρέ του 2.42 ΑΜ φταίνε μόνο οι άλλοι τότε σου αξίζει να σε λένε κατάφατσα γιατρουδάκο και όχι γιατρό. Στη προκειμένη περίπτωση του ΕΣΥ οι "άλλοι" είναι οι ασθενείς. Και δεν θέλω να απαλλάξω τους ηλίθιους που απαιτούν μονόκλινο για τη μάνα τους, διότι ας μη ξεχνάμε ότι η πρακτική "φακελάκι" είναι ταγκό για δύο. Ανεξαρτήτως από το ποιος το προσφέρει ή ποιος το δέχεται παθητικά ή ποιος το απαιτεί, πρέπει να είναι κακούργημα και για τους δύο συναλλασσόμενους PERIOD. Το ΕΣΥ λοιπόν γιατρέ καταστράφηκε λόγο ηλίθιων γιατρών σαν και σένα που "φταίνε μόνο οι άλλοι" και λόγω ηλίθιων ασθενών απαιτούν χειρουργείο για τη παρανυχίδα στο πόδι. Και οι δύο χαρακτηριστικές νοοτροπίες είναι συνυπεύθυνες.

8 years ago ( 13:26 PM )
"Σωστά ! Δεν μας πληρώνουν αλλά οι ασθενείς τα θέλουν όλα ...." Ο ασθενής όταν μπαίνει σε νοσοκομείο το μόνο που θέλει είναι να γίνει καλά. Να μην πονάει. Να μην κινδυνεύει. Να μην τον προσβάλουν. Να αντιμετωπισθεί σαν άνθρωπος. ΟΛΑ να του τα δώσετε. Αυτό σπουδάσατε. Αυτό θέλατε να γίνετε, δε θα αισθανθούμε άσχημα για την επιλογή σας. Ξέρατε καλά τι μισθό θα πάρετε από την πρώτη ημέρα των σπουδών σας. Ας γινόσασταν ηλεκτρολόγος που βγάζει πιο πολλά χρήματα...

8 years ago ( 03:45 AM )
και εγώ έχω δώσει δώρο σε γιατρό γιατί τον εκτίμησα σαν άνθρωπο. Με την ίδια λογική που δίνω φιλοδώρημα στη ν ταβέρνα στον καλό ταξιτζή κλπ. Άν σταματήσει τώρα το φακελάκι στο ΕΣΥ οι καλοί γιατροί θα φύγουν θα πάνε στις ιδιωτικές κλινικές και αντι 500 ευρώ φακελάκι η εγχείρηση θα κοστίζει 5000 ευρώ. Από την άλλη να περιμένεις μετά από τόσο διάβασμα και σπουδές να πάρεις στα 35 σου 1200 ευρώ μισθό καλά κάνουν και παίρνουν και το φακελάκι και τον πετεινό και το κρασάκι. Πολύ κακία από τα σχόλια πέφτει ρε παιδιά. Γιατί τόση κακία απέναντι σε κάποιον που δεν ζητάει στο κάτω- κάτω της γραφής αλλά του τα δίνουν με ευχαρίστηση?

8 years ago ( 03:45 AM )
και εγώ έχω δώσει δώρο σε γιατρό γιατί τον εκτίμησα σαν άνθρωπο. Με την ίδια λογική που δίνω φιλοδώρημα στη ν ταβέρνα στον καλό ταξιτζή κλπ. Άν σταματήσει τώρα το φακελάκι στο ΕΣΥ οι καλοί γιατροί θα φύγουν θα πάνε στις ιδιωτικές κλινικές και αντι 500 ευρώ φακελάκι η εγχείρηση θα κοστίζει 5000 ευρώ. Από την άλλη να περιμένεις μετά από τόσο διάβασμα και σπουδές να πάρεις στα 35 σου 1200 ευρώ μισθό καλά κάνουν και παίρνουν και το φακελάκι και τον πετεινό και το κρασάκι. Πολύ κακία από τα σχόλια πέφτει ρε παιδιά. Γιατί τόση κακία απέναντι σε κάποιον που δεν ζητάει στο κάτω- κάτω της γραφής αλλά του τα δίνουν με ευχαρίστηση?

8 years ago ( 00:31 AM )
Ο άλλος λέει -αφού ήξερες ότι θα αρχίζεις να βγάζεις χρήματα στα 35 σου και θα έπαιρνες 1300 ευρώ γιατί έγινες γιατρός και όχι ηλεκτρολόγος? Ο Πονιρίδης αυτός από ότι καταλαβαίνω είχε περάσει ιατρική αλλά άλλαξε και έγινε ηλεκτρολόγος. Όσα δεν φτάνει η αλεπού.......

8 years ago ( 14:37 PM )
Εγώ πάντος συμφωνώ με τον\την 3.45, άμα ένας γιατρός σου συμπεριφερθεί εντάξει και κάνει σωστά την δουλειά του και τον βλέπεις και σαν καλό άνθρωπο, όπως θα αφήσεις το φιλοδώρημα σ'αυτόν με την ταβέρνα ή τον ταξιτζή, όπως πολύ σωστά είπε και ο παραπάνω, καλά θα κάνεις να του δώσεις και αυτουνού ένα φιλοδώρημα, έστω και ένα λαδάκι, ένα κρασάκι που θα του χαρίσει ένα χαμόγελο και αυτοεκτίμηση και θα χαρεί για την πράξη του, να δεί ότι τον εκτιμάνε. Οπότε τα δώρα που δέχεσαι μετά την επέμβαση καλά θα κάνεις κύριε που ρωτάς, να τα δεχτείς και να νιώσεις και καλά για τον εαυτό σου, γιατί για να μπήκαν στον κόπο να σου κάνουν αυτό το δώρο, πάει να πεί πώς κάτι έκανες καλά!! Και όσο για τους ασθενείς που τα ζητάνε όλα, πράγματι υπάρχουν κάποιοι με παράλογες απαιτήσεις, που είναι απλά κομπλεξικοί με τις αλβανίδες και δεν ξέρω και γώ με ποιόν άλλον, ή που δεν καταλαβαίνουν ότι αυτός που είναι έτοιμος να λιποθυμήσει ή φαίνεται να έχει κάτι πιο σοβαρό από σένα, που έχεις ραγίσει απλά το χέρι σου, ότι θα εξυπηρετηθούν πρώτοι. Δεν αναφέρω αυτούς που τους φέρνουν με ασθενοφόρο, που προφανώς χρειάζονταν άμεση βοήθεια από τους γιατρούς, γιατί θεωρώ πώς κανείς δεν θα το αμφισβητήσει αυτό. Παρόλα αυτά δεν είναι όλοι οι ασθενείς έτσι, και αν παρατηρούν κάποιον ασθενή να συμπεριφέρεται παράλογα, καλά θα κάνετε να βάλετε αυτόν στην θέση του και όχι να τα βάζετε με όποιον να'ναι.

8 years ago ( 13:52 PM )
Το θέμα "φακελάκι" έχει ποικίλες και διαφορετικές όψεις. Η πλειονότητα των γιατρών δεν παίρνει φακελάκι γιατί έχει ειδικότητα που και να θέλει να να πάρει δεν μπορεί γιατί δεν έρχεται σε επαφή με τον ασθενή,πχ παθολογοανατόμοι, μικροβιολόγοι, κυτταρολόγοι, ακτινολόγοι κτλ Το φακελάκι λοιπόν περιορίζεται σε παθολογικές και χειρουργικές ειδικότητες. 1- Όταν λοιπόν το ζητάει ο γιατρός για να προσφέρει τις υπηρεσίες του σε δημόσιο νοσοκομείο είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και πρέπει να καταγγέλλεται. 2-Αυτό που δίνεται αυτοβούλως από τον ασθενή ΠΡΙΝ να δεχτεί ιατρική βοήθεια έχει σκοπό α) να τύχει ιδιαίτερης προσοχής β) έχει από μόνος απευθυνθεί στον συγκεκριμένο γιατρό γιατί τον έχει επιλέξει ο ίδιος και δεν έχει μπει απρόσωπα ως ασθενής της κλινικής. Εάν έχει συμφωνήσει με τον γιατρό έναντι κάποιου ποσού για την θεραπεία του είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ εκ μέρους του γιατρού αλλά είναι και ο ασθενής συνυπεύθυνος. Αυτή η κατάσταση θα μπορούσε να μην υπάρχει αν στην Ελλάδα απλά εφαρμόζαμε ότι γίνεται αλλού. Θέλεις να ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ γιατρό; Θα πληρώσεις στο νοσοκομείο γι΄αυτό, και ο γιατρός θα ασχοληθεί μαζί σου εκτός του ωραρίου του το δε ποσό της πληρωμής θα μοιρασθεί αναλογικά στο προσωπικό που θα δουλέψει για την θεραπεία. Ότι γίνεται δηλαδή σήμερα με τα απογευματινά ιατρεία. Οι ασθενείς που μπαίνουν στο νοσοκομείο ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ ΓΙΑΤΡΟ να ασχοληθεί μαζί τους δεν υπάρχει κανένας λόγος να πληρώσουν οτιδήποτε. 3- Αυτό που δίνεται αυτοβούλως από τον ασθενή ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΊΑ όταν πλέον δεν δεν έχει καμία ανάγκη τον γιατρό . Αυτή η περίπτωση στην ουσία είναι η έκφραση ικανοποίησης και ανακούφισης του ασθενούς που χάρις στην ιατρική βοήθεια έσωσε την ζωή του .και με την σημερινή κατάσταση των απαράδεκτων ιατρικών μισθών δύσκολα μπορείς να την καταδικάσεις.

8 years ago ( 20:06 PM )
1 WEEK AGO (11:25 AM) ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ. ΚΑΠΟΤΕ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΜΕ ΟΝΕΙΡΟ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΡΟΣ Η ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΠΟΥ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΑΛΛΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΤΟΥΣ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ (για ευτελη παντα πραγματα μιλαω) ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ Τ'ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΟΣΜΕΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ. ΦΑΚΕΛΛΑΚΙΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΕ.

8 years ago ( 02:24 AM )
Πλανάσθε πλάνην οικτρά, φίλτατε/φιλτάτη.Ίσως αυτή η οπτική της πραγματικότητας να βοηθά στον βραδινό ύπνο του γιατρού που χρηματίζεται. Μου θυμίζετε μια επώνυμη κυρία που μετά τη σύλληψή της για πορνεία υποστήριξε ότι τα χρήματα τα έβρισκε δίπλα από το προσκέφαλό της και ότι δεν πήγαινε επί πληρωμή.

7 years ago ( 21:57 PM )
Δεν ξέρω τι λέτε όλοι σας αλλά έγω έκανα μια σοβαρή επέμβαση απο ατύχημα και ο γιατρός δεν μου ζήτησε τίποτα Μάλιστα το ενδιαφέρον του ήταν τέτοιο που δεν το πίστευα ότι υπάρχουν τέτοιοι γιατροί στα δημόσια νοσοκομεία. Μέσα στην εβδομάδα θα τον δώ για να με δεί πως πάω (ΤΕΛΕΙΑ τα χέρια του είναι ιερά) και σίγουρα θα του δώσω δώρο (δεν ξερω εάν είναι χρήματα ή θα του αγοράσω κάτι) αλλιώς δεν θα αισθάνομαι καλά εγώ. Για μένα είναι εκτίμηση στο πρόσωπο του για αυτό που προσφέρει και στην Ελλάδα δεν ανταμείβεται.

7 years ago ( 04:29 AM )
Εγώ δίνω κάτι από την καρδιά μου σε κάποιον όταν (α) ξέρω ότι ο μισθός του είναι μικρός και εξαρτάται από τα φιλοδωρήματα, όπως είναι ο σερβιτόρος, μια δουλειά που την έχω κάνει και ο ίδιος, και (β) όταν έχει κάνει περισσότερα απ’ ό,τι απαιτούν τα καθήκοντά του. Π.χ. στην καθαρίστριά μου που εκτός από τα συμφωνηθέντα, βγήκε και τάισε τις γάτες μου, άπλωσε τη μπουγάδα μου και έπλυνε το αυτοκίνητό μου γιατί δεν μπορούσε να το βλέπει βρόμικο. Δεν με ενδιαφέρει τι δουλειά κάνει ο αποδέκτης του φιλοδωρήματος. Μπορεί να είναι η αεροσυνοδός, ο γκρουμ του ξενοδοχείου, η νοσοκόμα, ο γιατρός, ο δικηγόρος μου, και όποιος άλλος βάλει ο νους σας. Μια φορά, πήγα σε μια Εφορία και η εξυπηρέτηση που μου έκαναν με άφησε εμβρόντητο. Το τι περιποίηση δεν λέγεται. Όταν τελείωσα τη δουλειά μου, κατέβηκα στο σουπερμάρκετ, αγόρασα από τις πιο μεγάλες σοκολάτες που βρήκα και ανέβηκα πάνω και έδωσα στον καθέναν από μία. Ήταν η σειρά τους να μείνουν εμβρόντητοι! Έτσι και με τους γιατρούς. Ο γιατρός που σχολάει στις 12:00 αλλά μένει δίπλα μου στο κρεβάτι μου μέχρι να σιγουρευτεί ότι όλα είναι καλά κι ας είναι 3:00, θα πάρει φιλοδώρημα στο τέλος. Και δεν με ενδιαφέρει αν έχει δέκα βίλες στην Εκάλη. Όλοι εσείς που δεν δίνετε 1 δεκάρα στον ντιλιβερά και δικαιολογείστε ότι το φακελάκι είναι φακελάκι και ότι για το φιλοδώρημα, δεν μπορεί, πάλι φακελάκι υπάρχει από πίσω και απλώς δεν το παραδέχεται ο γιατρός, να πάτε να πνιγείτε και κατά προτίμηση στην Ολλανδία. (Έχω ζήσει στο εξωτερικό 15 χρόνια και ξέρω.) Είστε εσείς που βλέπετε έναν ζητιάνο και λέτε: «Ξέρεις πόσα έχει αυτός; Η τηλεόραση έδειξε έναν ζητιάνο στη Βενεζουέλα που μετά έφευγε με Μερσεντές». Από το σόι σας ήταν η «κυρία» έξω από το σουπερμάρκετ που μου είπε όταν έδινα σε κάποια γύφτισα: «Αυτοί έχουν μοιράσει τα μέρη, ο άντρας της ζητιανεύει στη λαϊκή». Της είπα: «Μπορεί να έχουν μοιράσει τον τομέα, αλλά μέχρι να της δώσεις δουλειά, εγώ δεν θα ήθελα να ήμουν στη θέση της». Η «κυρία» ψέλλισε «Ναι, σωστά» και βιάστηκε να φύγει. Μάθετε να δίνετε με την καρδιά σας και τότε μόνο θα καταλάβετε ότι αυτά που γράφετε εδώ οι περισσότεροι είναι ηλιθιότητες. Όσο για το φακελάκι που ζητούν κάποιοι και σ’ αφήνουν να πεθάνεις αν δεν τους το δώσεις, η γνώμη μου είναι να φέρουμε πίσω τη θανατική καταδίκη. Άκης

6 years ago ( 15:52 PM )
Θλίψη. Ανωνυμες καταγγελίες πάνε κατ' ευθείαν στα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.

6 years ago ( 10:19 AM )
Se opoion iatro den aresei o misthos pou pairnei h tha parei ,na min ypografh sta ekastote nosokomeia simvolaia ergasias skeftomenos oti tha simplirosei ton mistho tou me fakelakia.Einai kai auto mia gagrena tis epoxhs mas.Lamogia pantou etoima gia drash.

Προσθήκη νέου σχολίου

κατασκευή ιστοσελίδων netstudio