ipaidabribe

Αποκαλύψτε το μέγεθος της διαφθοράς

ipaidabribe

Προσθέστε τη φωνή σας:

Δεν θα δώσω φακελάκι!


ipaidabribe

Thank you!

I would like to stay anonymous I would like to register for updates ipaidabribe

ΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ

ΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ
Τύπος Ιστορίας: 
Γεωγραφική Περιοχή: 
Ημερομηνία: 
Απρίλιος, 2013
Υπηρεσία: 
Ποσό: 
1.200€
Περιγραφή: 
Θα γεννήσω με το καλό αρχές Ιουλίου. Ο γιατρός που με παρακολουθεί είναι από τους καλύτερους λένε γυναικολόγους-μαιευτήρες. Είναι καλός επιστήμονας και έχει καταφέρει να σώσει πολλά μωρά και γυναίκες. Όμως ... πόσο άνθρωπος είναι? Στο τελευταίο ραντεβού με ρώτησε, αν θα γεννήσω στο Αλεξάνδρα ή σε ιδιωτικό γιατί συνεργάζεται και με ιδιωτικά εννοείται. Λέω ... στο Αλεξάνδρα εννοείται, αφού είμαι ασφαλισμένη στην πρόνοια και ανήκω επισήμως με την βούλα του κράτους στους άπορους. Παρεμπιπτόντως είμαι και άνεργη και ανύπαντρη. Μου λέει λοιπόν, η αμοιβή μου να ξέρεις είναι 1200, άσχετα με το πού θα γεννήσεις. Απλά στο δημόσιο δεν θα μπορέσω να σου κόψω απόδειξη. Υπέροχο??? Εγώ δεν έχω χρήματα να πάρω κούνια και καρότσι στο παιδί ... και ζητάω να μου χαρίσουν ρουχαλάκια και σερβιέτες για το μαιευτήριο ... με τι θράσος μου ζητάει τόσα χρήματα? Αν γεννήσω στην βάρδια ... τι θα κάνουν? Δεν θα μου δώσουν το παιδί? Ή δεν θα με αφήσουν να γεννήσω επειδή δεν θα έχω τα φακελάκια μαζί μου? Και τί δηλαδή? Όποιος δεν έχει να πληρώνει πρέπει να πεθαίνει? Στην Ιταλία η αδελφή μου αποφάσισε για το δεύτερο παιδάκι της να την παρακολουθήσει γιατρός που εργάζεται σε δημόσιο, αλλά να τον επισκέπτεται ιδιωτικά και όταν του είπε θέλω να γεννήσω με εσάς που με παρακολουθείτε ... της απάντησε ... γιατί??? όλοι στο νοσοκομείο είμαστε γιατροί, όλοι είμαστε υποχρεωμένοι να σε προσέξουμε. Και δεν είναι μία χώρα πολύ μακρυά από εμάς σε νοοτροπία. Όμως εμείς ... είμαστε καταδικασμένοι ... γιατί εμείς τους έχουμε αφήσει να σουλατσάρουν με ανοιχτές τις τσέπες περιμένοντας να ρίξουμε μέσα τα φακελάκια μας για να έχουμε δικαίωμα στην ελπίδα να ζήσουμε !!!

Σχόλια

7 years ago ( 22:50 PM )
AISXOS, TON KA8ARIZEIS H DEN TON KA8ARIZEIS AYTON TON IATRO???!!!

7 years ago ( 16:07 PM )
ΦΤΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟ.........ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΗ.ΠΡΟΣΕΞΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΓΙΔΕΨΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΣΕΙΜΕΙΩΜΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙς ΑΠΟΔΕΙΞΕΙς..........ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ.

7 years ago ( 16:10 PM )
Και εγώ γέννησα στο Αλεξανδρας το 2003 τότε ήταν η ταρίφα 600 η 800 δεν θυμάμαι ακροβώς+ για την αναισθησιολόγο + για τους 2 που έβγαλαν το παιδί έξω να το δουν οι συγγενείς ήτανε τόσο μεγάλο βλεπεις σχεδόν 4 κιλά που χρηάζονταν δύο για να το σρώξουν το κρεβατάκι του!!!!!!!!!!!!!!!!

7 years ago ( 14:29 PM )
Κοπελιά, πες του όλα ΟΚ, για να προσέχει μέχρι τέλους και συνεννοήσου με την αστυνομία, προσημειώστε 1200ευρώ και στείλτον στον Καιάδα....Το κάθαρμα!!!

7 years ago ( 09:41 AM )
'' γιατί??? όλοι στο νοσοκομείο είμαστε γιατροί, όλοι είμαστε υποχρεωμένοι να σε προσέξουμε. '' πολυ σωστα απαντησε ο Ιταλος γιατρος στην αδελφη σας και το ιδιο ισχυει κ στην Ελλαδα δηλαδη σαφως κ οταν με το καλο θα φτασει η ωρα να γεννησετε κ πατε στο εφημερευον δημοσιο νοσοκομειο στο μαιευτικο τμημα θα σας ξεγεννησει καποιος εφημερευων Ελληνας μαιευτηρας καλος κ εγκριτος καταβαλοντας καθε προσπαθεια για μια επιτυχη γεννα. Η απαιτηση σας ομως για εναν, τον συγκεκριμενο,, μαιευτηρα που τυγχανει να ειναι κ ενας απο τους καλυτερους μαιευτηρες ειναι αυτη που δεν συναδει με την απαιτηση σας και για τζαμπα παροχη ιατρικης υπηρεσιας σε δημοσιο νοσοκομειο ειτε στην Ελλαδα ειτε στην Ιταλια ειτε στην Αμερικη.....

7 years ago ( 10:07 AM )
Είμαι γιατρός και σας λέω ότι εσείς φταίτε που τους ανέχεστε αλλά και εμείς που δεν τους καταγγέλουμε. Εγώ που έχω καταγγείλει διάφορους για παρανομίες εντός του ΕΣΥ έχω γίνει γραφικός διότι - τελικά - οι ασθενείς δεν προσήλθαν να καταθέσουν εναντίον των γιατρών!!!!!

7 years ago ( 19:20 PM )
Παρακαλώ πολύ να αναφερθεί το όνομα αυτού του γυναικολόγου

7 years ago ( 19:33 PM )
Εαν προκειται για τον *, θα καλεσω την χρυση αυγη γιατι καποιοι τον προστατευουν τον φιλοχρηματο που δεν γνωριζει απο φτωχεια ,ξερει ναζητα και να εισπραττει χοντρα λεφτα αλλα να μην πληρωνει αυτος

7 years ago ( 22:06 PM )
8a symfwnhsw me tous 2 parapanw...den katalavainw giati 8es na se ksegennhsei o sugkekrimenos giatros????kai genika den katalavainw giati uparxei ayth h hli8ia noootropia sthn ellada.....aaaaa 8elw to diko mou to giatro na me ksegennhsei....pate kala?????menw ekswteriko kai phga sto nosokomeio ths perioxhs mou kia gennhsa me to giatro pou eixe vardia!!!!!ola mia xara.....perito na pw oti hmoun hdh 3 meres sto nosokomeio gia texnitous ponous klp klp...ka8e mera me evlepe diaforetikos giatros kai den eixa kanena problhma....sunepws, lupamai pou to lew alla einai diko sou ftaiksimo....eleos!!!!

7 years ago ( 00:26 AM )
Έχουμε το δικαίωμα να επιλέγουμε όποιον γυναικολόγο θέλουμε στο δημόσιο μαιευτήριο και να μην είναι εφημερεύων αυτός πληρώνεται από το κράτος οποίος γυναικολόγος θέλει χρήματα από πελάτισσα,Πρέπει να κόψει απόδειξη,ειδάλλως είναι δασκάλους,γιατρός διεφθαρμένος.

7 years ago ( 18:11 PM )
Στο εξωτερικο δεν υφισταται να διαλεγεις γιατρο.Μονο στο Ελλαδισταν γινονται αυτα.Αλλα αφου εσεις τους διαλεγετε να μην παραπονιοσαστε μετα.

7 years ago ( 21:40 PM )
O υπουργος υγειας και η ιδια η ιατρικη σχολη οφειλουν να διαπεδαγωγησουν κατα καποιο τροπο τους επιστημονες της υγειας. Πρεπει να μαθουν κοινωνκη παιδεια και να συμπεριφερονται ανθρωπινα απεναντι στο αντικειμενο της επιστημης τους που λεγεται ανθρωπος και να το αγκαλιασουν με γνησια αγαπη και με απολυτο σεβασμό. Αν εχουν προβλημα χρηματικο να το επιλυσουν με το αρμοδιο υπουργειο και οχι με τους ασφαλισμενους ασθενεις

7 years ago ( 09:45 AM )
δεν καταλαβαινω το παραπονο σου κοπελια!!!αν μυξοκλαιγεσαι οτι δεν εχεις δεν πας στους γιατρους που τα παιρνουν!τα μεταξωτα βρακια θελουν κ επιδεξιους κωλους!απο τη στιγμη που αυξανεται η ζητηση ενος προιοντος αυξανεται κ η τιμή του!!δεν κάνει κάτι παρανομο ο γιατρος!αν θελεις σου λεει!!αν δεν τα χεις κυρα μου υπάρχουν ωραιοτατοι και κάλλιστοι η κ καλύτεροι γιατροι του εσυ σε ολα τα νοσοκομεια που μπορεις να πας κ να μην πληρωσεις δραχμη!Αλλά τετοια μυαλλά κουβαλατε!πληρωσε τοτε να μαθεισ!καμια λυπηση!

7 years ago ( 13:06 PM )
Στο ΕΣΥ υπάρχουν και άσχετοι γιατροί, μένω σε επαρχιακή πόλη και οι περισσότεροι γιατροί του τοπικού Νοσοκομείο είναι για τα πανηγύρια, αναγκαστικά πάς σε ιδιώτη γιατρό και τα σκας ή πας σε μεγαλογιατρό σε άλλο Νοσοκομείο και δίνει φακελάκι. Έχουν γίνει πολλά λάθη απο τους γιατρούς του ΕΣΥ εδω...

7 years ago ( 20:36 PM )
onoma kai eponimo tou giatrou gia na min tin pathoune kai oi alloi, allos tropos den iparxei

7 years ago ( 22:51 PM )
Με το νεο πολιτικο καθεστως που διαμορφωνεται εν αγνοια των πολιτικων που εξουσιαζουνολα θα αλλαξουν φερνοντας την μεγαλη ανατροπη στο πολιτικκ σκηνικο της Ελλαδας Ετσι στον τομεα της υγειαςς δεν θα υπαρχουν μεγαλογιατροι που τα παιρνουν ουτε γιατροι με μεταξωτα βρακια Τα παντα στηνΕλλαδα θα αλλαξουν υπερ των. Ελλήνων πολιτών και όχι υπέρ των καμινιών. Ζητω το νέο καθεστώς που ανορθωνεται σιγα σιγά.

7 years ago ( 14:37 PM )
Οι γιατροί του ΕΣΥ είναι άσχετοι????? Εγω πλήρωνα ιδιωτική ασφάλεια ζωής απο το 1995, μέχρι πρίν 5 μήνες που ΄έπαθα κατι πολύ σπάνιο και εξαιρετικά δύσκολο ως προς τη διαγνωση του, οξεία μεσεντέριο ισχαιμία, οι δικοί μου με πήγαν μέσα στον πανικό τους στο Θριάσιο Νοσοκομείο που έτυχε να εφημερεύει, εκει με χειρουργησε την ιδια μερα επιμελήτρια Α του ΕΣΥ η Κ.Βιδάλη Μαρία μαζι με τον ειδικευόμενο γιατρο Κ. Φαραζί Χρήστο (αν και ειδικευόμενος τις γνώσεις και την ανθρωπιά του δε την φτάνουν 10 ιδιωτικοί γιατροί μαζι) μου έσωσαν τη ζωή, γιατί αμφιβαλλω ακόμη και στο metropolitan που θα με πηγαιναν με την ιδιωτικη ασφαλεια που είχα αν θα είχαν κανει εγκαιρη διαγνωση...!! Ισως στο Μetropolitan να μην υπηρχα τωρα στη ζωη... Οποτε τα συμπερασματα δικα σας.... Φιλίππου Ευγενία- Σαλαμίνα

7 years ago ( 21:45 PM )
Έχετε δίκιο που εκνευρίζεστε. Είμαι η κοπέλα που αναφέρει το συμβάν. Δεν θυμώνω που με κατηγορείτε ότι φταίω, γιατί δεν γνωρίζετε την εξέλιξη της ιστορίας. Όταν αποφάσισα να με παρακολουθήσει ο συγκεκριμένος γιατρός δεν γνώριζα τίποτα από αυτά που αναφέρω ότι θα συμβούν. Γνώριζα μόνο πόσο καλός γιατρός είναι. Επειδή βρίσκομαι σε άλλη πόλη αλλά εδώ δεν μπορώ να γεννήσω, έπρεπε να απευθυνθώ σε γιατρό στην Αθήνα. Κι έτσι έγινε. Πήγα συστημένη και περίμενα κατανόηση. Τελικά ΟΧΙ , δεν θα συνεχίσω με αυτόν τον γιατρό. Θα φύγω πολύ μακρύτερα από την πόλη μου, πολύ μακρύτερα κι από την Αθήνα και θα πάω σε Δημόσιο Νοσοκομείο, με γιατρό Βάρδιας (αυτόν που θα τύχει) που είμαι σίγουρη ότι θα κάνει τα πάντα για να πάνε όλα καλά. Μιλήσατε κάποιοι με βαριά λόγια, του τύπου, ΤΑ'ΘΕΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ'ΠΑΘΕΣ ... απλά σας πληροφορώ ότι δεν είναι έτσι. Έχω θυμώσει πάρα πολύ. Δεν γνώριζα την διαδικασία. Δεν μου έχει ξανασυμβεί. Δεν έχω άλλο παιδάκι. Δεν ήξερα ... και αυτό είναι το πρόβλημα. Ότι πάνω στην άγνοια, τον φόβο και την ανασφάλεια του ασθενούς πατάνε και ζητάνε τις ταρίφες τους οι γιατροί, και οι περισσότεροι ασθενείς υποκύπτουν ελπίζοντας. Και μη γνωρίζοντας ίσως ότι μπορούν να κάνουν αλλιώς πιστεύουν ότι μόνο αυτοί οι ταριφοπληρωμένοι ΘΑΥΜΑΤΟΠΟΙΟΙ μπορούν να καταφέρουν τα ακατόρθωτα περιστατικά. Τα χρήματα δεν τα έχω και ακόμα κι αν τα είχα δεν θα τα έδινα για μία ΥΓΕΙΑ και ΠΡΟΝΟΙΑ που θα έπρεπε να θεωρείται δεδομένη, από ένα κράτος με σεβασμό προς τους πολίτες του. Ευχηθείτε μας καλή τύχη και υγεία ! Σας ευχόμαστε να βρίσκετε στον δρόμο σας "Ανθρώπους" και όχι σκάρτα επιχρυσωμένα αποβράσματα !

7 years ago ( 23:56 PM )
Αγάπη μου γλυκιά,που σε συμπάθησα πολύ από την περιπετεια σου αυτη ,σου ευχομαι τα καλλιστα για σενα και το μωρακι σου. Ομως σιγουρα να ξερεις πως τετοιου ειδους γυναικολογοι φιλοχρηματοι θα τιμωρηθουν δεοντως απο μενα προσωπικα

7 years ago ( 05:47 AM )
Εγώ πάλι διαφωνώ με όλες της βλάκες που γράφουν παρά πάνω. Είμαι στον μήνα μου εχω άσχημη εμπειρία από την κουμπάρα μου που πήγε στα επείγοντα σε ένα μαιευτήριο κ επειδή βαριόταν ο γιατρός της έκανε μια ένεση κ της είπε να πάει στις 8 το πρωί μετά από 5 ώρες η κοπέλα με το που έφυγε οι πόνοι έγιναν ποιο δυνατή κ τελικά το πρωί στις 8 που πήγε το μωρακι της ήταν νεκρό ενα αγοράκι 3.600. Κάτι τέτοιες ιστορίες μας κάνουν να ζητάμε προσωπικό γιατρό κ δεχόμαστε να δώσουμε φακελάκι. Εγώ πηγα σε ένα γιατρό στην αρχή κ όταν έφτασα στον 7 μήνα μου ζήτησε 1500. Κ φυσικά κανένας δεν με αναλάμβανε σε τέτοια προχωρημένη εγκυμοσύνη εκτός από έναν που όχι μόνο με ανέλαβε αλλά σε όλες της επιπλοκές που είχα ήταν παρόν. Κ όταν του μίλησα για πόσο γύρισε κ μου είπε εάν θέλω μόνο 300.

7 years ago ( 07:52 AM )
το φακελακι δεν επιτρεπεται απο κανεναν (ιατρο κυρια μου που μας χαρακτηριζεις βλακες Ο καθε γυναικολογος και κυριως κορυφη να ειναι ανθρωπος νομιμος κοβοντας αποδειξη για το ποσο που ζητα και να μην δεχεται καθολου χρηματα απο πτωχους Βλακας ειναι εκεινος που στηριζει το σαθρο συστημα και μεγαλο κοροιδο γιατι μεγαλογιατροι γελουν πισω απο την πλατη μας.

7 years ago ( 16:42 PM )
Μου φενεται θελει ενα γερο ΞΥΛΟ να συνελθει!!! Τον καραγκιοζη!

7 years ago ( 01:24 AM )
Όλο το λάθος ξεκινάει από την ανάγκη που νιώθει η Ελληνίδα να έχει προσωπικό ιατρό. Το σύστημα και οι ιατροί ευνοούν αυτή τη νοοτροπία με αποτέλεσμα την παράνομη συναλλαγή.

7 years ago ( 00:18 AM )
Τωρα λογικα θα εχεις γεννησει καπου στη γειτονικη Ιταλια!! Να σου ζησει το μωρακι σου και εσυ να εχεις υγεια να το μεγαλωσεις σωστα και ομορφα!! Καλη ανατροφη!! Ευα / Σαλαμινα

7 years ago ( 11:42 AM )
Πολυ σκληρή κριτική ακούω απο όλους τους παραπάνω, προφανώς ειναι εκτός χορού και πολλα τραγούδια λένε. Εγω είμαι έγκυος στον στον τρίτο μηνα κ έχω απελπιστεί. Η γιατρός μου στο Αλεξάνδρα καθε φορά μου λέει κ διαφορετικά πράγματα. Την διαδικασία όταν ειναι πρώτη φορα εγκυοσ κανεις δεν την ξέρει, κ εγω ψάχνω στο Ίντερνετ πως γίνεται, γιατι η γιατρός καθε φορα που της τηλεφωνω μου τα λέει διαφορετικά. Γνωρίζω απο άλλες περιπτώσεις πως όταν δεν έχεις γιατρο σε αφήνουν στα χέρια του θεού, δεν ασχολείται κανεις μαζι σου, κ απλα αν είσαι τυχερή επιβιωνεις κ εσυ το μωρο. Αλλιώς γεννας στο σπίτι ή στο δρόμο ενα νεκρό μωρο όπως τύχει σε μια φίλη μου στο δρόμο απο το νοσοκομείο προς το σπίτι της. Αυτοι ειναι οι γιατροί της δημόσιας υγείας. Κ παρακαλω όσες έχετε καλές εμπειρίες με γιατρούς να μας τους συστησετε γιατι εγω δυστυχώς δεν μπορω να βρω κάποιον. Προς το παρών εγω εξυπηρετουμε απο εξωτερικά μαιευτικα ιατρεία αλλα δεν ξέρω καν πως θα παει η κατάσταση. Δεν διατειθεμαι να πληρώσω αλλα δεν θέλω να πεθάνω εκει μέσα ούτε εγω ούτε το μωρο. Επίσης έχω σκεφτεί κ την μήνυση αλλα ρώτησα κ η διαδικασία ειναι τόσο μπερδεμενη και αργή που στο τέλος ο γιατρός συνεχίζει την δουλεια του κ δεν παθαίνει τίποτα.

7 years ago ( 13:45 PM )
με καθυστερηση πολλων μηνων βλεπω το email , επειδη ειμαι απο μεσα και ξερω την διαδικασια θα σας πω οτι αν δεν εχετε γιατρο θα σας αφησουν στην τυχη σας εκτος και αν πληρωσετε αδρα! Δυστυχως ετσι εχει το θεμα αλλα ποτε δεν ειναι αργα για ν αλλαξει και εξαρταται απο ολους εσας, απο εμας που παμε στα νσοκομεια , καπου ακουσα οτι σε γνωστο νοσοκομειο οι γιοι και δη Μανιατες εσπασαν τα χερια χειρουργου που ζητησε πολλες χιλιαδες ευρω να εγχειρησει την μητερα τους μια ηλικιωμενη γυναικα 80 ετων

6 years ago ( 07:47 AM )
στο εξωτερικο πρεπει να ξερεις πως εκτος οτι δεν διαλεγεις τον γιατρο σου, γεννας με την μαια στο νοσοκομειο, οι γιατροι ειναι μονο για τις καισαρικες και τα χειρουργεια. αυτο το συνδρομο της Ελληνιδας να παω στον καλυτερο γιατρο δεν μπορω να το καταλαβω.. αφου δεν θελετε τις μαιες να γεννατε στα σπιτια σας η στα νοσοκομεια, δεν σας κανουν οι ειδικευομενοι, δεν σας κανουν και οι επιμελητες που δεν εχουν ακουστει και τρεχετε πισω απο αυτους που σας συστηνουν, μην παραπονιεστε. εσεις δινετε το εδαφος για ολα αυτα. αλλο ειναι ο αλλος να σου ζητησει λεφτα οταν βρισκεσαι στην εκτατη αναγκη και σε βλεπει να πεθαινεις και σου λεει δεν το κανω εαν δεν με πληρωσεις και εκει παιζει με την ζωη σου, που το θεωρω απαραδεκτο και αλλο οταν απλα μιλαμε για εναν απλο τοκετο που στην τελικη ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΡΑΞΗ και για αυτο το κανουν οι μαιες στο εξωτερικο, εσυ ομως θελεις την πολυτελεια στην επιλογη του γιατρου. απο την μια κρινετε τους γιατρους που βρισκουν πατημα απο την αλλη δεν αρκειστε στα απλα, τα θελετε ολα..το λαθος ειναι 50-50 και οχι δεν πεθαινεις εαν δεν σε προσεξει αυτος συγκεκριμενα η ο καλυτερος, οταν πας σε ενα νοσοκομειο σε βλεπουν αρχικα οι μαιες, μετα οι ειδικευομενοι και στο τελος σε βλεπουν οι ανωτεροι και αυτο εαν υπαρχει καποιο προβλημα, τοτε θα ασχοληθουν μαζι σου, ετσι τα ξερω. εαν κανω λαθος διορθωστε με. και μην συγκρινεις (για το επανω σχολιο) μια σοβαρη εγχειρηση με εναν απλο τοκετο... το ενα ειναι ασθενεια που πρεπει να θεραπευτει, το αλλο ειναι κατι φυσιολογικο που χρειαζεται παρεμβαση γιατρου μονο εαν κατι παει στραβα. ετσι ειναι κανονικα τα πραγματα.

6 years ago ( 23:28 PM )
Αισχος δηλαδη 1200 ευρω για μια ξεγεννηση τι ειναι αυτοι οι γιατροι

6 years ago ( 01:14 AM )
Ο γιατρος του δημόσιου νοσοκομειου ειναι υποχρεωμένος να φερει σε περας ολα τα περιστατικα που προκειπτουν στην εφημερία του. Δεν πληρωνεται για να ειναι διαθέσιμος 24/7/365 νομιζω οτι ειναι κατανοητό. Επισης πρέπει ολοι να καταλάβουμε οτι στο εκτακτο δεν εχεις την δυνατοτητα επιλογης γιατρού αλλα σε αναλαμβανει ο εφημερενοντας. Μην εχετε την απαιτηση να σηκωθεί ο αλλος 50 χρονων απο το σπιτι του ιατρος σε δημοσιο νοσοκομείο ενω δεν εφημερευει να ερθει να μας χειρουργησει επειδή σε συστησε καποιος. Το φακελάκι είναι οτι πιο αθλιο μπορεί να κανει ενας γιατρός σε εναν ασθενη. Είμαι 37 χρονων κ είμαι γιατρος. Δεν εχω οικονομικη ανεση οπως οι περισσότεροι απο εμας. Στα 32 μου θυμαμαι ακομα τη σκηνη με κυνηγαγε ενας παππους κ με τα χιλια ζορια μου έβαλε στην τσεπη 20 ευρω επειδη εκανα μια κορτιζονη στη γυναικα του κ της περασε ο πονος στον ωμο. Είναι τα μονα λεφτα που εχω παρει ως γιατρός εργαζομενος σε δημόσιο νοσοκομειο κ ακομα το σκεφτομαι κ μπορω να πω οτι δεν αισθάνομαι ανετα. Είναι ομως ακομα μεγαλυτερη ντροπη για ολους μας να έχουμε απαιτησεις κ να μη σεβομαστε τιποτα. Καταγγελία γιαφακελακι η αμοιβη σε ιδιωτικό θεραπευτηριο; που ακουστηκε; οχι μωρε ελατε ολοι στο υγεια κ θα σας δώσουμε κ ενα ποσο για να σας ευχαριστησουμε. Εσυ καλε μου κυριε που ερχεσε 2 τη νυχτα στα επειγοντα κ ζητας τον καθηγητη διευθυντη της κλινικης επειδη εμαθες οτι ειναι καλος γιατρος για να σου ραψει μια γρατζουνια στο χερι σου επρεπε να ησουν στην Αγγλία να σε δω τι αντιμετώπιση θα ειχες. Δεν ειμαστε η καλυτερη χωρα στον τομεα της υγειας αλλα γι αυτο φταίτε εσεις που τους τα δινεται. Κ ολα ακολουθουν το νομο της ελευθερης αγορας οτι οληρωνεις περνεις. Πληρωνεις; θα πας στο ιδιωτικο στη δωματιαρα σου με τον προσωπικό σου γιατρο. Θες δημοσιο; θα πρέπει να συμβιβαστεις στην ιδια οτι ο γιατρος σου παρακολουθει ταυτόχρονα αλλους 10 κ θα τον βλέπεις στο ωραριο του κ μονο. Κ πιστεψε με κ χωρις να παρει φακελακι θα κανει οτι μπορει καλυτερο γιασενα αλλα δεν θα εχεις το κινητο του αυριο μπορει να φυγει σε αδεια, θα περιμενεις στην ουρα στα τακτικα ιατρεια για να τον δεις αλλα θα σε δει. Μην απαιτείται πραγματα τα οποια δεν μπορειτε να καλυψετε!!!! Γι αυτο το λογο υπαρχουν κ ιδιωτικα νοσοκομεια Σας ευχαριστω κ συγνωμη για το μακροσκελές του post

6 years ago ( 14:48 PM )
Εχεις μεν βιβλιάριο πρόνοιας αλλα θέλεις να σε αναλάβει ο καλύτερος γιατρός του κόσμου ,η τουλάχιστον αυτόν εσυ που νομίζεις να ειναι ο καλύτερος γιατρός του κόσμου. Καϊ απο οτι κατάλαβα ο συγκεκριμένος ηταν κ καθηγητής για να μπορεί να σε αναλάβει ιδιωτικά και να σου κόψει και απόδειξη. Αλλα εσυ θέλεις να ειναι στο ιατρείο του πάντα διαθέσιμος. Πρωί απόγευμα η νύχτα. Να μην βλέπει άλλες ασθενείς ουτε να παει διακοπές μην τυχόν γεννήσεις. Και να τον παίρνεις κ στο τηλέφωνο του λες και ειναι υποχρεωμένος να σου το δώσει και να σου απαντάει όταν εσυ χρειαστείς κατι πρωί απόγευμα η νύχτα. Κ να σε ξεγεννησει δωρεάν παρότι δεν εχει βάρδια πιθανότατα εκείνη την ωρα αλλα αντιθέτως απο το κράτος και το νοσοκομείο πληρώνεται κάποιος άλλος μαιευτήρας να το κανει αυτο. Κ που φυσικά θα κανει το καλύτερο για σενα. Αλλα εσυ δεν το αποδέχεσαι αυτο και θέλεις ο καθηγητή σου. Στο τσεπακι σου. Ωραίοι είστε Το σύστημα δουλεύει ως εξής. Στο δημοσιο νοσοκομείο κλείνεις ραντεβού στα εξωτερικά μαιευτικά ιατρεία. Εκει σε βλέπει ο Ειδικευομενοι που ενημερώνει τον επιμελητή του αν χρειαστεί και σε κατευθύνει. Όταν έρθει η ωρα να γεννήσεις ή όταν παρουσιαστεί επιπλοκή πας στα επείγοντα του μαιευτηρίου. Εκει σε αναλαμβάνει η μαία κ ο Ειδικευομενος και δυσκολέψει πολυ η κατάσταση η χρειαστεί χειρουργείο αναλαμβάνει ο επιμελητής κ μετα ο πιο πάνω και μετα ο πιο πάνω ακόμα και ο καθηγητής αν χρειαστεί κ το νοσοκομείο ειναι πανεπιστημιακό. Στην Αθήνα υπάρχουν πολλα δημόσιο μαιευτήρια. Αν στα πολυ γνωστά εχει πολυ κόσμο και δεν εξυπηρέτησε μπορείτε να πάτε σε πιο μικρό που δέχεται λιγότερο κόσμο. Δεν υπάρχει μόνο το Ελενα κ το Αλεξανδρά και το Αττικό. Εάν κάποιος θέλει διαφορετική περίθαλψη παρακολούθηση η εξυπηρέτηση απο αυτη που προβλέπει το δημόσιο σύστημα της χώρας μας τότε Θα χρειαστεί να πληρώσει η παράνομα δίνοντας φακελάκι η νόμιμα πηγαίνοντας ιδιωτικά με τις αποδείξεις του κ με ολα. Το φακελάκι ειναι φαύλος κύκλος και ευθύνονται και οι 2 μεριές. Ειδικά στα προγραμματισμένα περιστατικά, όπως ο τοκετος, περισσότερο ευθύνεται ο ασθενής.

5 years ago ( 22:44 PM )
ειμαι στον 4μηνα και δεν εχω καμια ασφαλεια... θα το εκτιμούσα πολυ αν μπορουσε να μου πει καποια πως βγαζω βιβλιαριο στην προνοια και τι δικαιολογητηκα χρειαζονται... ευχαριστω!!

Προσθήκη νέου σχολίου

κατασκευή ιστοσελίδων netstudio