ipaidabribe

Αποκαλύψτε το μέγεθος της διαφθοράς

ipaidabribe

Προσθέστε τη φωνή σας:

Δεν θα δώσω φακελάκι!


ipaidabribe

Thank you!

I would like to stay anonymous I would like to register for updates ipaidabribe

ΝΑ ΠΑΡΩ ΦΑΚΕΛΑΚΙ?

ΝΑ ΠΑΡΩ ΦΑΚΕΛΑΚΙ?
Τύπος Ιστορίας: 
Γεωγραφική Περιοχή: 
Ημερομηνία: 
Δεκέμβριος, 2012
Υπηρεσία: 
Ποσό: 
20€
Περιγραφή: 
Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΟΥΛΕΥΕΙ 90 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ , ΠΑΙΡΝΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 1000€, ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ (ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ= 7 ΗΜΕΡΕΣ ΤΟ ΜΗΝΑ 24ΩΡΟ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΕΩΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΡΕΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΑΣ)ΤΡΕΧΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΘΕΝΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΕΝΝΙΟΤΕ, ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ Ή Δ/ΝΤΗ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΤΑ ΠΕΛΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, ΕΓΩ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ 12-15 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ, ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΙΣΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΕΝΟΙΚΙΟ, ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ SUPER MARKET ΚΑΙ ΔΟΣΕΙΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΟΥ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΕΠΙΠΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΣΤΗΣΑΜΕ, ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΒΛΕΠΟΜΑΣΤΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ, ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙ, ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΜΠΟΥΦΑΝ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΠΑΖΕΙ ΝΕΡΑ ΟΤΑΝ ΒΡΕΧΕΙ, ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙ ΣΤΑ 35 ΜΑΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΦΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΤΟ 2011 , ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΕΣΚΥΨΕ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΤΡΕΞΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!!!! ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!! ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΛΙΓΟ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΟΛΑ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΧΩ ΠΤΥΧΙΟ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ 15 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΑΠΟΛΥΘΩ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΥΧΩΝ ΚΑΙ ΜΕΙΝΩ ΕΓΚΥΟΣ ΤΩΡΑ!!!ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΑ 40 ΜΟΥ??ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ 20-50€ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΧΑΡΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ 20-50 € ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΔΙΟΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΦΑΚΕΛΑΚΙ!!!ΗΜΑΡΤΟΝ

Σχόλια

8 years ago ( 20:20 PM )
το κενό του κράτους δεν μπορείς να το καλύπτεις με παρανομία, ο άνθρωπος τη δουλιά του κάνει κ άν του αρέσει γιατι υπάρχουν πολλοί που περιμένουν!

8 years ago ( 20:28 PM )
πες του να παει σε ιδιωτικο νοσοκομειο και να ζηταει απο αυτους στην λιστα λαγκρτ οσα του λειπουν. ξερεισ ποσοι μεροκαματιαριδες ζουνε την οικογενεια τους με 18 ωρεσ δουλειας την ημερα και κατι ξεφτιλες οταν χρειαστει το παιδι τους κατι απο γιατρο με θρασσος τους ζητανε τον ουρανο με τ αστρα? κι αν τον πιασει τρελλα και παρει μια καραμπινα και του αναψει μια στο κεφαλι θα ξαναζητησει? για ρωτα εκεινον τον ερμο τον Καψαλακη του εγκεφαλου οταν τον πυροβολησε η 17 νοεμβρη ξαναζητησε φακελακι? γιατι αραγε?

8 years ago ( 22:28 PM )
Για αυτό δεν σας έδωσε ο θεός παιδί! Δεν είμαι κανένας αμόρφωτος να βρίζω! Αλλά σου εύχομαι όταν κάνεις παιδί, όσα λεφτά χρειάστηκες για τα μπουφάν, τα έπιπλα, τις πόρτες και ότι άλλο έγραψες από πάνω να τα φας κ εσύ σε φακελάκια! Έχω παρόμοια θέση με αυτή του άντρα σου (δεν είμαι γιατρός), αλλά ποτέ δεν έφτασα στο σημείο να ζητήσω λεφτά για να κάνω το λειτούργημά μου....

8 years ago ( 23:20 PM )
Ε΅γω ειμαι ανργη εδω και 3 χρονια κ προσπαθω ν ανταπεξελθω με τον μισθο του αντρα μου που τον εχουν κουτσουρεψει κιολας....εκανα κ 1 παιδακι κ για να μπορεσω δηλ να το κανω καλα θελεις να μου πεις οτι τι στιγμη που δεν εχω χρηματα θα το αφησω στην τυχη του μαλλον θα το αφησει ο αντρας σου στην τυχη του????? εισαι σοβαρη???? ετσι θελέις να κανεις παιδι???????? εγω θα σου ευχηθω να το κανεις το παιδακι σου και φυσικα να μην ερθεις ΠΟΤΕ στην θεση αυτη που αν δεν εχεις χρηματα (γιατι ολα ροδα ειναι κ γυριζουν!!) . Καλο ειναι ΠΡΙΝ μιλησουμε να σκεφτομαστε λιγακι και ο αντρας σου εδωσε εναν ορκο...μην το ξεχναμε...

8 years ago ( 00:24 AM )
ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ ΣΠΑΤΑΛΗ?ΑΝ ΗΘΕΛΕΣ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΟΣΟΥΝΑ ΥΠΟΥΡΓΟ.ΚΟΙΤΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ....ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΤΙΓΜΗ ..ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΤΥΠΥΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ..ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΚΙΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ

8 years ago ( 02:35 AM )
Αυτο που δεν καταλαβαινεις δυστυχώς, παρά τα πτυχια, τα μεταπτυχιακά και τις δημοσιευσεις σου είναι ότι το αφεντικό σου που σε τρομοκρατεί και τα φακελάκια με τα 20-50 ευρώ ανήκουν στο ιδιο συστημα...όσο το τρέφεις απο τη μια μεριά παχαίνει και απο την άλλη...κάθε φορά λοιπόν που από αύριο θα σε απειλούν μη μείνεις έγκυος να ξέρεις πως κάπως έτσι (πιθανότατα και χειρότερα) νιώθει κι ο/η ασθενής που χρειάζεται να χρηματίσει κάποιον γιατρό για να εξασφαλίσει μια εγκαιρη εξέταση, μια ξεκάθαρη διάγνωση ή μια πετυχημένη επέμβαση. Αν το να ξερεις πως οπως νιώθεις εσυ, νιώθουν κι άλλοι σε ανακουφίζει για κάποιο λόγο, πάω πάσο αλλά τουλάχιστον έχε επίγνωση...

8 years ago ( 07:33 AM )
Πες στον αντρα σου να ξερει οτι οι διευθυντες του στα πελατακια οταν ζητανε φακελλακι και μαλιστα φουσκωμενο,τους λενε οτι "θα δωσουν και στους ειδικευομενους" αλλα φυσικα ποτε δε δινουν τιποτα,ουτε δινουν εκπαιδευση οπως υποχρεουνται.Γι'αυτο και τα πελατακια στους ειδικευομενους τους συμπεριφερονται λες και ειναι δουλοι τους,οπως και οι διευθυντες τους. Αυτοι οι κωλοδιευθυντες δεινοσαυροι του ΕΣΥ που φτασανε 80 χρονων και δε βλεπουν στο μισο μετρο αλλα ακομα μενουν στο συστημα με 1000 μηχανορραφιες,αυτοι τα εχουν φαει μαζι με τον Παγκαλο,αυτοι εχουν καταστρεψει ολο το συστημα και το μελλον του αντρα σου και πολλων αλλων. Αλλα μαλακας ειναι κι ο Ελληνας που προκειμενου να κανει τη δουλιτσα του παει και δινει οτι του ζητανε γιατι θελει να τον εξετασει "καθηγητης της ιατρικης της Αθηνας".Ρε κοροιδα ξερετε ποσα σοβαρα λαθη εχουν κανει οι καθηγηταδες;Ξερετε ποσοι εξαιρετικοι γιατροι ειναι στην επαρχια;

8 years ago ( 17:00 PM )
Ρε ντουβάρι με τέτοια ορθογραφία έχεις και μεταπτυχιακό; Απολύεσαι...

8 years ago ( 18:58 PM )
Παντα στη ζωη υπαρχουν και αλλες επιλογες. Ειστε και οι δυο καλα σπουσμενοι οποτε το Εξωτερικο ειναι μια πολυ καλη επιλογη, αφου στην Ελλαδα δεν υπαρχει εισοδημα!

8 years ago ( 19:00 PM )
Με τέτοια ορθογραφία και γραμματική, μάλλον το μεταπτυχιακό (αν αληθεύει) με φακελάκι θα το πήρε

8 years ago ( 19:03 PM )
1. Με πτυχία και μεταπτυχιακά, η ορθογραφία σου θα μπορούσε να είναι καλύτερη 2. Και στα 40 μια χαρά παιδί κάνεις -βέβαια δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις τότε 3. Το φακελλάκι αν είναι να το πάρει, ας το πάρει από ελευθ. επαγγελματία. Οχι από μισθωτό, όχι από συνταξιούχο.

8 years ago ( 19:19 PM )
eisai gia ta mpaza kai esi kai o andras sou ...ksereis posoi perimenoin...kai posoi einai anergoi ante loipon sta komatia pou me 1500 xiliariko den ta bgazete pera..aloi anergoi me dania kai oikogenia kai to polemane....tha soy lega tora alla exe xari den thelo na briso....koprites

8 years ago ( 19:33 PM )
ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΑ ΔΙΝΟΥΝ!ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ,ΚΙ ΕΣΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΕΩΔΟΜΑΔΑΣ!ΑΝ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ,ΖΗΤΑΕΙ ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΑΡ ΑΠ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ Η ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ?ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Η ΠΕΙΟΡΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩς ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ!ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ,ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΘΕΜΑ ΕΘΙΞΕΣ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΤΑΛΑΙΠΟΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΕΝΑΝ ΓΙΑΤΡΟ ΓΙΑ ΜΠΑΜΠΑ........

8 years ago ( 19:43 PM )
ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΠΗΡΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ 620 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΩΡΑ ?

8 years ago ( 20:54 PM )
Δεν είμαι γιατρός, δεν έχω σχέση με γιατρούς. Χρειάστηκε όμως να πάω σε δημόσιο πανεπιστημιακό νοσοκομείο για συγγενικό μου πρόσωπο, το οποίο χειρουργήθηκε, νοσηλεύθηκε και συνεχίζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα να παρακολουθείται. Καταλαβαίνω οτι ένας άνεργος, ένας "μισθωτός" των 600 ευρώ, ένας ανήμπορος, όχι φακελάκι δεν μπορεί να δώσει -και γιατί να δώσει εδώ που τα λέμε;- αλλά δεν έχει ούτε τις γάζες που ίσως του ζητήσουν να αγοράσει από το απέναντι φαρμακείο. ΟΜΩΣ: έχετε αναλογισθεί πώς γίνεται κάποιος γιατρός; Πόσα χρόνια σπουδών απαιτούνται; Πόσα χρόνια περιμένει για ειδικότητα; Πόσες εφημερίες απλήρωτες θα χρειαστεί να κάνει; Εχετε σκεφτεί οτι υπάρχουν και γυναίκες γιατροί που όταν εφημερεύουν λείπουν από το σπίτι και τα παιδιά τους ίσως μιάμιση μέρα ολόκληρη. Εχετε πάει σε νοσοκομείο που εφημερεύει βράδυ; Για να βρεθείς βράδυ σε νοσοκομείο σίγουρα η ανάγκη σε έφερε και δύσκολα θα κοιτάξεις γύρω σου. Αλλά αν βρεθείτε για ρίξτε μια ματιά, σε τι συνθήκες δουλεύουν αυτοί οι άνθρωποι, στους οποίους εμπιστεύεσαι τη ζωή σου και τη ζωή των δικών σου ανθρώπων. Υπάρχουν ΓΙΑΤΡΟΙ και γιατροί, όπως υπάρχουν ΔΑΣΚΑΛΟΙ και δάσκαλοι και τόσοι σε άλλα επαγγέλματα. Και τέλος, αυτό το κράτος που έχει επενδύσει τόσα χρόνια για να σπουδάσει ένα παιδί γιατρό (κι έχουμε από τους καλύτερους στον κόσμο) πώς του συμπεριφέρεται; Μη μιλήσουμε για το καθηγητικό κατεστημένο, αυτό που έβγαλε την κ. Νατάσα Καραμανλή γιατρό... τι γιατρούς θα βγάλει; Παρ' όλα αυτά έχουμε και εξαίρετους επιστήμονες που φτύνουν αίμμα κυριολεκτικά στα νοσοκομεία, απλήρωτοι. Αν δίνεις στο γιατρό 1000 ευρώ, τότε γιατί ένας υπάλληλος υπουργείου είναι λογικό να παίρνει όχι τα ίδια αλλά 1,500 και 2000 τουλάχιστον; Για σκεφτείτε

8 years ago ( 21:07 PM )
Πόσο δίκιο έχεις.. Αλλά αν τυχόν και παρει φακελάκι, να του καούν τα χέρια

8 years ago ( 21:24 PM )
προς τον σχολιαστη 20:54 και τι σημαινει αυτο πως πρεπει να βγαζουν ολα τους τα απωθημενα στους αρρωστους?και να τους εκβιαζουν εμμεσα ή αμεσα?

8 years ago ( 23:01 PM )
ΓΙΑ ΓΡΑΨΕ ΜΑΣ ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΤΟΥ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΡΚΙΣΤΗΚΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΄ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΣΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ!!!

8 years ago ( 23:14 PM )
ο αντρας σου επρεπε να γινει δικαστικος. Ακομα και χωρις φακελλακι (..λεμε τωρα) ειναι πολλα τα λεφτα.

8 years ago ( 23:49 PM )
na pas na doulepsis k esy mori tote ama dn sas ftanoun ta lefta

8 years ago ( 00:03 AM )
Έτσι λακωνικά από το σοφό γνωμικό του λαού μας: "στους γιατρούς να τα φας"

8 years ago ( 00:09 AM )
πριν αρχισουν οι γιατροι να ζητανε φακελακια ....πρωτα τους καλομαθαμε εμεις που τους προσφεραμε χρηματα για να σωσουν τον ανθρωπο μας....τωρα η κατασταση εχει ξεφύγει ....τωρα ζητάνε , απαιτουν ...εκβιαζουν και αυτο ειναι αισχρο ..αλλα νομιζω οτι το φακελακι ξεκινησε καπως ετσι πρωτα απο τους αρρωσους και μετα τους γιατρους που γλυκάθηκαν ..

8 years ago ( 00:23 AM )
φτου σας που σε αυτη τη δυσκολη στιγμη ζητατε φακελακια απο ανεργους μισθωτους των 500€ και συνταξιουχους απο συνταξεις πεινας θα πρεπει να ντρεπεσε οσο για το γιατρο πες του απλα να παραιτηθει και να ζητησει την τυχη του σε ιδιωτικο νοσοκομειο να δεις εκει τι θα παιρνει που θα δουλευει σα σκυλι για 1000€ για να μην σου πω να παει στο εξωτερικο να δεις εκει τι γινετε με το φακελακι

8 years ago ( 00:31 AM )
έχει κανείς χαρτομάντηλα.κλαίω με το δράμα της κυρίας και του άνδρα της. Να μας στείλει λογαριασμό τράπεζας να βοηθήσουμε.

8 years ago ( 00:38 AM )
Μου προκαλείς αηδία με το κείμενό σου. Πραγματικά ΝΤΡΟΠΗ!! Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω σχόλια και δεν καταλαβαίνω με τι θράσος γράφεις τέτοια πράγματα! Δε σκέφτεσαι?

8 years ago ( 00:57 AM )
μηπως ψηφιζατε κ πασοκ..η' νδ???...χαχα

8 years ago ( 10:47 AM )
poso poli eykolo einai na katigoreis. poso eykolo piso apo tin anonimia einai , na eisai iperano. na eisai rompen ton dason. vriste kallo to koritsaki. ante na xespasete.

8 years ago ( 11:02 AM )
Σκατα στα μουτρα αυτών που ζητάνε φακελλακι! Σκατά στα μούτρα και αυτών που γκρινιάζουν όταν δίνουν 50-60 ευρώ για επίσκεψη στον γιατρό ενώ δεν εχουν κανένα προβλημα να δώσουν 60-100 για περμαναντ!!!!

8 years ago ( 17:17 PM )
Πρωτα απολα να πω οτι οι βρισιες κ οι καταρες παραπανω θεωρω οτι ειναι υπερβολικες. Οτι κ να γινεται ας μην χανουμε την ανθρωπια μας... Αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα σας δικαιολογησω που παιρνετε φακελακι. Πρωτα απ'ολα ξερει ο συζυγος σου την οικονομικη κατασταση των ασθενων που το δινουν? μπορει να ειναι ανεργοι κ να το δινουν πραγματικα απο το στερημα τους. Λες οτι ο συζυγος σου παιρνει τουλαχιστον 1000 ευρω, κ ειπες οτι δουλευεισ κ εσυ. Αρα υποθετω οτι συνολικα παιρνετε τουλαχιστον 1600 ευρω μηνιαιως. Ποσό πολυ μεγαλυτερο απο πολλες αλλες οικογενειες στην Ελλαδα. Δεν καταλαβαινω πως λες οτι με το ζορι βγαζετε ενοικιο κτλ. Φανταζομαι οτι αν εχετε ενα μικρο διαμερισμα, τοτε φτανουν. Αν βεβαια θελετε να εχετε μεγαλο, τοτε καταλαβαινω τη δυσκολια. Επισης παλι με τα 1600 ευρω που υποθετω οτι παιρνετε, φανταζομαι οτι επισης ειναι δυνατον να παρει ενα ζεστο μπουφαν. Δε χρειαζεται να ειναι επωνυμης μαρκας. Σιγουρα υπαρχουν κ σχετικα φτηνα μπουφαν στην αγορα! Εν ολιγοις δεν καταλαβαινω την δραματικοτητα του λογου σου. Εχεισ δει οτι τουλαχιστον 25% των Ελληνων ειναι ανεργοι? Το διανοησε αυτο? 25%! Και ειδικα αυτοι ειναι που θα χρειαστουν περιθαλψη καποια στιγμη λογω των δυσκολιων που ζουν. Πως αισθανεσαι ξεροντας οτι αυτα τα επιπλεον 50 ευρω που πηρες, μπορει να προερχονται απο εναν τετοιον ανθρωπο? Θα εξακολουθεις να δικαιολογεις τον εαυτο σου? Λυπαμαι που οι συνθηκες δεν σου επιτρεπουν να κανεις παιδι, αλλα το φακελακι θεωρω οτι δεν εχει σχεση με αυτο! Εκτος αν θελεις να πεισεις τον συζυγο σου να επεκταθει στη ληψη παρανομων χρηματων ωστε να συντηρει εσενα κ το μελοντικο παιδι σας. Απαραδεκτο... Τελοσ, ειναι πολυ κουραστικο να διαβαζουμε ενα τοσο μεγαλο κειμενο που γραφτηκε με κεφαλαια! Ασε που ειναι σαν να μας φωναζεις.

8 years ago ( 17:18 PM )
Πρωτα απολα να πω οτι οι βρισιες κ οι καταρες παραπανω θεωρω οτι ειναι υπερβολικες. Οτι κ να γινεται ας μην χανουμε την ανθρωπια μας... Αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα σας δικαιολογησω που παιρνετε φακελακι. Πρωτα απ'ολα ξερει ο συζυγος σου την οικονομικη κατασταση των ασθενων που το δινουν? μπορει να ειναι ανεργοι κ να το δινουν πραγματικα απο το στερημα τους. Λες οτι ο συζυγος σου παιρνει τουλαχιστον 1000 ευρω, κ ειπες οτι δουλευεισ κ εσυ. Αρα υποθετω οτι συνολικα παιρνετε τουλαχιστον 1600 ευρω μηνιαιως. Ποσό πολυ μεγαλυτερο απο πολλες αλλες οικογενειες στην Ελλαδα. Δεν καταλαβαινω πως λες οτι με το ζορι βγαζετε ενοικιο κτλ. Φανταζομαι οτι αν εχετε ενα μικρο διαμερισμα, τοτε φτανουν. Αν βεβαια θελετε να εχετε μεγαλο, τοτε καταλαβαινω τη δυσκολια. Επισης παλι με τα 1600 ευρω που υποθετω οτι παιρνετε, φανταζομαι οτι επισης ειναι δυνατον να παρει ενα ζεστο μπουφαν. Δε χρειαζεται να ειναι επωνυμης μαρκας. Σιγουρα υπαρχουν κ σχετικα φτηνα μπουφαν στην αγορα! Εν ολιγοις δεν καταλαβαινω την δραματικοτητα του λογου σου. Εχεισ δει οτι τουλαχιστον 25% των Ελληνων ειναι ανεργοι? Το διανοησε αυτο? 25%! Και ειδικα αυτοι ειναι που θα χρειαστουν περιθαλψη καποια στιγμη λογω των δυσκολιων που ζουν. Πως αισθανεσαι ξεροντας οτι αυτα τα επιπλεον 50 ευρω που πηρες, μπορει να προερχονται απο εναν τετοιον ανθρωπο? Θα εξακολουθεις να δικαιολογεις τον εαυτο σου? Λυπαμαι που οι συνθηκες δεν σου επιτρεπουν να κανεις παιδι, αλλα το φακελακι θεωρω οτι δεν εχει σχεση με αυτο! Εκτος αν θελεις να πεισεις τον συζυγο σου να επεκταθει στη ληψη παρανομων χρηματων ωστε να συντηρει εσενα κ το μελοντικο παιδι σας. Απαραδεκτο... Τελοσ, ειναι πολυ κουραστικο να διαβαζουμε ενα τοσο μεγαλο κειμενο που γραφτηκε με κεφαλαια! Ασε που ειναι σαν να μας φωναζεις.

8 years ago ( 19:36 PM )
Βασικα γραφει οτι δεν ζηταει φακελακια.

8 years ago ( 20:29 PM )
Βρε κορίτσι μου έχεις και εσύ την άποψη σου, αλλά πίστεψε με εγώ στην δική μου δουλεία που είναι ο τουρισμός, είμαστε 24 ώρες το 24 στο πόδι δεν μας δίνουν φακελάκι και έρχονται γιατροί στο ξενοδοχείο με φοβερές απαιτήσεις και πρέπει να εκπληρωθούν διότι αν μείνει δυσαρεστημένος θα μείνω χωρίς δουλεία. Θες να μάθεις πόσα παίρνω ως διευθύντρια πωλήσεων και δημοσίων σχέσεων και προμήθειες και bonus δεν υπάρχουν, 800 ευρώ μόνο με τι περικοπές που μας έκαναν. Εγώ πιθανόν να έχω εξυπηρετήσει και εσένα και τον άντρα σου στις διακοπές σας και δεν σας ζήτησα τίποτα extra, ο άντρας σου για να με κάνει καλά θα πρέπει να πληρωθεί με τα extra του? Να συμπληρώσω ότι είμαι 32 χρονών, δεν έχω καν την δυνατότητα αυτή την στιγμή να σκεφτώ το γάμο, συνζω με το συντροφό μου καθώς ο γάμος απετή χρήματα που δεν υπάρχουν... Για παιδάκι δεν το συζητάμε καν.

8 years ago ( 21:45 PM )
dropi sou!!!! dropi sto patera sou ke tin mana sou pou se megalosan me teties arxes..... esxos ke si tou pediou sou auta tha tou pis... diladi o thanato sou i zoi mou.se auton pou ta zitas exi na sta dosi xeris? na pai o andra sou na vri tous giatrous pou tosa xronia pernane tis mizes apo ta nosokomia pou auta plironoume tora. alla ke tosa xronia pou oli auti pernane tosa leuta ta idia den kanane? apla zis mia pseudesisi ke dinis mia orea dikeologia ston eauto sou.

8 years ago ( 23:09 PM )
Η γυναικα δεν ειπε οτι ο αντρας της ζητησε φακελακι, αλλα του τα εδωσαν χωρις να τα ζητησει.Εχει διαφορα να ερχεται ο αλλος ευχαριστημενος απο τις υπηρεσιες του γιατρου και να του δινει ενα δωρο απ το να το δινει επειδη τον εκβιασε!!! Αν οι γιατροι ηταν καθικια οπως ειπε καποιος αλλος εξυπνακιας και ιδιαιτερα οι ειδικευομενοι, εδω και 11 μηνες θα μπορουσαν να μην κανουν τιποτα ή να πινουν καφεδακι (λογω νομου και επισχεσης εργασιας δηλαδη απεχεις απο τα καθηκοντα σου μεχρι να σου πληρωσει τις εφημεριες αλλα τον μηνα παιρνεις κανονικα το μισθο σου !!!) απο το να δουλευουν σαν σκυλοι λες και αυτο λεει ο ορκος του Ιπποκρατη οπως επικαλεσθηκε ενας αλλος εξυπνακιας!!! ο ορκος του ιπποκρατη δεν λεει να κανεις ιατρικη σε ατομα που δεν σε σεβονται, σε ατομα που ψαχνουν αφορμη να σε βρισουν,σε ατομα που εχουν 15 μηνες να πλυθουν, ουτε λεει οτι πρεπει να βγαλεις δουλεια που σε καποιο νοσοκομειο της Ευρωπης 8α εβγαζαν 5 ατομα!!! και ομως οι περισσοτεροι ξεπερνουν τετοιες καταστασεις και κανουν σωστα την δουλεια τους. οσο για τα φακελακια που ειμαι εντελως κατηγορηματικος και απολυτος πιστευω οτι εκτος απο τους γιατρους (κυριως ειδικευμενους )που τα ζητουν (και που δεν εχουν τα κοτσια να δουλεψουν σαν ιδιωτες ) φταινε και οι ασθενεις που ξεκινησαν να τα δινουν για να περνουν μπροστα στις λιστες αναμονης !!! και δεν καταλαβαινω, αν τα εχεις γιατι δεν τα δινεις σε καποιο ιδιωτη ? οπως καταλαβατε ειμαι και εγω ειδικευομενος και μια δυο φορες που ηθελαν να μου βαλουν κατι στην τσεπη ετρεχα στον διαδρομο για να μην τα παρω.Προσωπικα θα προτιμουσα να μου φερθει ο ασθενης με σεβασμο και ευγενεια (οπως κανω και εγω )παρα να μου εδινε χρηματα! ΥΓ ο τυπος που λεει τις καταρες και που λεει καθικια τους γιατρους ειναι ο χαρακτηριστικος ξερολας που ψαχνει να αρπαχτει αν καποιος του παρει τη σειρα στα επειγοντα (λες και ειναι supermarket η τραπεζα το νοσοκομειο) ΥΓ2 ειναι στο χερι σας να αποριψεται αυτους που θελουν φακελακι και να τους καταγγειλετε. ΥΓ3 αν και δεν ειμαι χειρουργός πιστευω οτι καποιες ειδικοτητες θα επρεπε να πληρωνονται πιο πολυ απο καποιες αλλες, ο μικροβιολογος ας πουμε οταν παει 14.30 παει σπιτι του, ο χειρουργος αν προκυψει χειρουργειο στις 14.30 μπορει να παει σπιτι του στις 2100, δεν ειναι αδικο? αρα το συστημα πρεπει να προβλεψει να του πληρωνει ολες τις ωρες που δουλευει (γιατι ο Ιπποκρατης δεν λεει πουθενα δουλευε τζαμπα, - το μονο που λεει για τζαμπα ειναι στον δασκαλο σου και σους συγγενεις του- αυτο το προσθεσε μαλλον για ευνοητους λογους, για να κανουμε και λιγο πλακα!!!)

8 years ago ( 13:09 PM )
ναι αλλα τα καταφερνεις...μην ξεχνας οτι ο γειτονας σου εχει στο μυαλο του την αυτοκτονια σαν πιθανη λυση...και στην τελικη εχετε ακομα δουλεια....φαντασου να μενατε ανεργοι και με παιδι...τοτε τι θα κανατε?...δεν λεω το συστημα ετσι λειτουργει..αν δεν παρουν φακελακι οι γιατροι θα περνανε δυσκολα...αλλα θα περνανε...δεν ακουσα κανεναν γιατρο να αυτοκτονει για χρεοι...ειδα συνταξιουχους...αλλα γιατρους ποτε

8 years ago ( 22:25 PM )
γιατρος δεν ειναι μονο λειτουργημα αλλα και επαγγελμα.Αν καποιος θελει να βοηθαει και να προσφερει δωρεαν υπηρεσιες γινεται εθελοντης η ιεραποστολος. Καθενας πρεπει να αμειβεται οχι μονο για το εργο που προσφερει αλλα και για την ευθυνη που παιρνει για αυτο .Κανενας ομως γιατρος του δημοσιου παροτι κακα αμειβομενος δεν εχει το δικαιωμα να ζηταει φακελακι απο πασχοντα και ιδιαιτερα αν απειληται αμεσα η ζωη του. Γι'αυτο το τελευταιο ουτε ιδιωτης γιατρος εχει το δικαιωμα.Ο γιατρος οπως και καθε επιστημονας πρεπει να χαρακτηριζεται απο ηθος. Καταρες δηλωνονται απο ατομα χαμηλου πνευματικου επιπεδου.Επισης λυπαμαι για σχολια φυγε στο εξωτερικο κτλ ετσι θα χαθουν απο τη χωρα μας πολλοι αξιολογοι επιστημονες και οχι μονο γιατροι .

8 years ago ( 00:24 AM )
να μην εκανε αυτην την δουλεια.τι σκατα ορκο δινει ο αντρας σου.να χαμε να λεγαμε;εμενα παντως ενας σαν τον αντρα σου μου ζητησε φακελακι και του ειπα πως θα του καθαρισω το παιδι του αν παθει το δικο μου κατι και εγινε ο καλυτερος.ακομα κραταμε επαφες χαχαχαχα

8 years ago ( 14:28 PM )
Μήπως έχεις κάποια συγγένεια με την Βίκυ Σταμάτη? Στο σημείο που το αυτοκίνητο μπάζει νερά βούρκωσα.. Και για να σοβαρευτούμε λιγάκι η εντύπωση που μου αφήνει το παραπάνω κείμενο είναι ότι ο άντρας σου είναι μια χαρά νορμάλ γιατρός, για σένα βέβαια κρατάω μια μικρή επιφύλαξη! Επειδή τον τελευταίο καιρό δυστυχώς η συγκυρία με έχει κάνει να είμαι αρκετά συχνά σε νοσοκομείο αυτό που έχω αποκομίσει είναι ότι οι ειδικευόμενοι είναι πραγματικοί ήρωες! Εξαιρετική συμπεριφορά παρόλο τον πανικό που επικρατεί στα νοσοκομεία! Είναι δυσάρεστο το γεγονός ότι δεν αναγνωρίζουμε το μεγαλείο ψυχής κάποιων ανθρώπων που ορισμένες φορές κάνουν υπεράνθρωπες προσπάθειες παρά την κούραση που ενδεχομένως μπορεί να έχουν ή την ''φρίκη'' για τις άπειρες εφημερίες κ το μηνιάτικο που όσο πάει κ μειώνεται! Δεν έχω δώσει φακελάκι κ ελπίζω να μην χρειαστεί να δώσω!! ps. Άκουσα για κάτι τρομερές εκπτώσεις που έχει ο Louboutin.. Τώρα ξέρεις τι θα κάνεις με το επόμενο φακελάκι που θα υποχρεώσεις τον σύζυγο σου να πάρει!!

8 years ago ( 16:04 PM )
Τυχαίνει - ευτυχώς και δυστυχώς - να γνωρίζω καλά το επάγγελμα/λειτούργημα του γιατρού. βεβαίως και υπάρχουν άθλιες περιπτώσεις που εκμεταλλεύονται τον πόνο και την δυσκολία του ασθενούς και των συγγενών του. Εγώ όμως επιλέγω να κάνω τον διαχωρισμό ανάμεσα σε εκείνον που τα ζητάει (άμεσα ή έμμεσα) και καθιστά σαφές ότι χωρίς να τα πάρει εξυπηρέτηση/εγχείρηση δεν θα δεις και ανάμεσα σε εκείνον που κάποιος από ευγνωμοσύνη και αναγνωριση βγάζει ένα πενηντάρικο και του το δίνει. Όταν δίνετε πουρμπουάρ στους υδραυλικούς και στους ηλεκτρολόγους, είναι καλύτερα; Επίσης, αυτό το "ας έκανε άλλη δουλειά" είναι υποκριτικό και λαϊκίστικο. Η δουλειά που κάνει ο σωστός γιατρός συγρίνεται μόνο με Ενός - του Θεού και το ξέρουμε όλοι όσοι χρειαστήκαμε βοήθεια και περίθαλψη. Σήμερα ένας διευθυντής του ΕΣΥ πχ νευροχειρουργός, παίρνει 9 ολόκληρα ευρώ την ώρα και μπορεί να στέκεται 10 ώρες πάνω από τον ασθενή στο χειρουργείο να κεντάει τον εγκέφαλό του. Πολλοί δίνουν τόσα στις καθαρίστριές τους, αν μου επιτρέπετε. Και είναι ντροπή για το κράτος να ξεφτιλίζει έτσι τους γιατρούς. Δεν είναι δυνατόν ένας γιατρός να παίρνει 1000 ευρώ και ένας υπάλληλος με απολυτήριο Λυκείου ή ένας αγράμματος παπάς να παίρνει 1500 ή και παραπάνω. Από την στιγμή που πληρώνονται από το Δημόσιο, πρέπει να αξιολογηθούν και να υπάρχει δικαιοσύνη - διαφορετικά, σε λίγο θα αρχίσουμε να δέρνουμε ο ένας τον άλλο επειδή θεωρούμε ότι παίρνει περισσότερα από εμάς, ενώ δεν θα έπρεπε. Εγώ δουλεύω σε κρατική υπηρεσία, έχω πτυχίο και μεταπτυχιακό, παίρνω 1300 ευρω και ο αδελφός μου είναι γιατρός και παίρνει 1000. Εγώ, τουλάχιστον τώρα, θεωρώ ότι παίρνω υπερβολικά πολλά. να θυμάστε όμως ένα, όλοι εσείς που έχετε εύκολες τις κατάρες και τα μεγάλα λόγια. Αυτοί που θα αποφασίσουν να φύγουν από το ΕΣΥ θα είναι οι καλοί γιατροί, αυτοί που έχουν στομάχι να βγουν στο ιδιωτικό επάγγελμα ή να φύγουν για το εξωτερικό. Και δεν χρειάζεται να σας πω ποιοι θα μείνουν...

8 years ago ( 02:31 AM )
Έχεις πτυχίο και μεταπτυχιακό και δημοσιεύσεις και λες αυτά τα πράγματα;Και τί αφορούσαν οι δημοσιεύσεις σου?Τα φακελάκια και τη διαφθορά στο δημόσιο?Και εγώ έχω πτυχίο, ένα μεταπτυχιακό, τελειώνω τώρα τη διπλωματική μου για το δεύτερο μεταπτυχιακό και έχω και λίγες δημοσιεύσεις. Ιδιωτικός υπάλληλος είμαι, δεν είμαι ούτε εισοδηματίας, ούτε γιος βιομηχάνου επομένως αντιμετωπίζουμε και εμείς όπως όλες οι οικογένειες τα θεματάκια μας(έχουμε και ένα παιδάκι με τη σύζυγο).Καταννοώ αυτά που λες, αλλά κάνεις λάθος, η όλη αντιμετώπιση και τοποθέτηση σου είναι λανθασμένη.Συγχαρητήρια στο σύζυγο σου πάντως.

8 years ago ( 20:15 PM )
Κοπέλα μου ειλικρινα....ακόμα σκέφτεστε να παραμεινετε εδω στο κωλοχανειο????Ειλικρινα δηλαδη.Στο εξωτερικο προσφέρουνε τις καλυτερες θέσεις για πτυχιουχους και τις καλυτερες για γιατρους,ο μισθος ξεκιναει απο τα 8.000 ευρω,ζεις σε πολιτισμο και δεν εχεις και τον καθε καφρο ελληναρα πανω απο το κεφαλι σου να νομιζει οτι ειναι ιδιος με τον αλλον που γαμηθηκε να σπουδαζει 15 χρονια και να βγαζει και το κομπλεξ και την ζηλεια του επειδη το δικο του παιδι δεν σπουδασε η ειναι κατωτερος.Επισης δεν θα εχεις το καθε λαμογιο διευθυντη νοσοκομειου να σου συμπεριφερετε σαν τσιρακι του και να γινεται μπουχος στις εφημεριες[χεστηκε αν ερθει επειγων περιστατικο-θα το δει ο ειδικευομενος].Ειλικρινα δεν καταλαβαινω καθολου τους νεους γιατρους που μενουνε στο Ελλαδισταν.Να κανεις τι????Να γαμιεσαι για 1000 ευρω με τον καθε καφρο πανω απο το κεφαλι σου????Εξωτερικο και παλι εξωτερικο.Ας μεινουνε οι παππουδες εδω.

8 years ago ( 02:27 AM )
eiste oloi malakes. emeis oi giatroi tha ta pernoume apo olous sas giati poli apla eiste MALAKES!!!!

8 years ago ( 17:01 PM )
(02:27 AM): αλλα και συ πιο μ@λ@κ@ς απο ολους...

8 years ago ( 11:39 AM )
Moυ αρέσει που βάζεται έναν γιατρό στο ίδιο τσουβάλι με κάποιον πωλητή. Ναι ρε, τα ίδια λεφτά πρέπει να παίρνουν γιατί προφανώς και στις δύο δουλειές έχεις να σώσεις ζωές. Άντε όλοι οι αγράμματοι πέσανε εδώ μέσα και βγάζουν τα απωθημένα τους απέναντι στους γιατρούς. Και εγώ φίλοι μου που είμαι αυτή τη στιγμή σε λίστα αναμονής ήδη ενάμιση χρόνο και πρέπει να περιμένω άλλο τόσο (στην καλύτερη και αν δεν αλλάξει κάτι) και δεν βρίσκω δουλειά ούτε σε delivery, πρέπει να λέω ότι είμαι "τυχερός"¨αν παίρνω 800 ευρώ με 80 και 90 ώρες την εβδομάδα. Ότι "αν θέλω να φύγω"? Τι λέτε ρε κοπρόσκυλα όλοι σας; Τι απάντηση μπορεί να είναι αυτή; Αξιολογείται την προσπάθεια του γιατρού που θα σώσει ζωές 800 ευρώ;; Άντε όλοι οι καταθλιπτικοί μισαλλόδοξοι τεμπέληδες που νομίζεται ότι ο γιατρός είναι υπηρέτης σας και ότι τα ξύνει όλη μέρα. 3 χρόνια φροντιστήρια στο σχολείο, 6 χρόνια σπουδές, 3 χρόνια αναμονή (από τις μικρότερες) και συνεχής εκπαίδευση για το υπόλοιπο της ζωής του με βιβλία και συνέδρια για να παίρνει 800 ευρώ το μήνα και να ΜΗΝ πληρώνεται για αλλες 30 ώρες από εφημερίες εβδομαδιαίως;; Και να πω κάτι στα άλλα ζώα από πάνω; ΕΓΩ παλικάρια δε θα ζητήσω ποτέ φακελάκι από ΚΑΝΕΝΑΝ. Αλλά όταν ένας ειδικευόμενος σώσει τη ζωή είτε της μάνας σου είτε της δικιάς σου, να ξέρεις ότι αυτός ο άνθρωπος παίρνει 3,2 ευρώ την ώρα σε ΕΦΗΜΕΡΙΑ και τα ίδια φράγκα με κάποιον που κάθεται σε ένα γραφείο και υπολογιστή.. Αλλά στα @@ σας γιατί "αυτή είναι η δουλειά" του ε;; Προφανώς. Ελληνάρες όλοι σας. Για εσάς ο Τερλέγκας και η Ζήνα είναι αυτοί που αξίζουν τα λεφτά σας.

8 years ago ( 11:50 AM )
ta dorakia pou dinei o ka8enas 8elei kai ta dinei kai kakos polu ta dexontai alla tous katalavenw gt se auta upologizoun. den katalavenw me tpt omos kai den suxwrounte giatroi pou ka8isteroun skopima xeirourgia (peristatika karkinou na sou dinoun rantevou meta apo mines), pou ka8isteroun epigonta peristatika ή oi perisoteroi xeirourgoi pou gia ena taktiko xeirourgeio se dimosio nosokomio sou zitane stin psixra lefta kai sini8os milame 1000 euro kai panw!

8 years ago ( 13:07 PM )
Πολύ απλά: Σας καταλαβαίνουμε! Καταλαβαίνουμε και τον σύζυγο! Αλλά, καλύτερα ας μην δέχεται ο σύζυγος ούτε καν τα 20 ευρώ, διότι πρόκειται σύμφωνα με τον ποινικό κώδικα για παρανομία και τιμωρείται, αλλά και επειδή αντιτίθεται και στην ιατρική δεοντολογία. Να έχετε, απλά, πίστη στο Θεό. Και όλα θα πάνε καλά, και θα κάνετε και παιδί, χωρίς κανένα πρόβλημα! Καλή δύναμη και καλή συνέχεια!

8 years ago ( 14:15 PM )
Φίλος ορθοπεδικός 38 χρονών πήγε πριν 2 μήνες στη Γερμανία (Αμβούργο). Μισθός 3.300 (καθαρά 1.500 €). Ποιός σου είπε για 8.000 € (αναφέρομαι στο σχόλιο του 20.15). Επίσης εκεί δεν πληρώνονται υπερωρίες. Για ποιά χώρα μιλάς? Γιατί και στην Αγγλία το σύστημά τους με το αντίστοιχο ΕΣΥ έξω έπεσε. Ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή!!! Τα ποσά που λες ότι δίνονται (8.000 €) άντε να τα παίρνει κανένας διευθυντής κλινικής. Επ'ουδενί όμως γιατρός σε δημόσιο νοσοκομείο (καλά στη Γερμανία ούτε στις ιδιωτικές κλινικές τα παίρνουν). Επίσης εκεί ούτε ένα μπουκάλι κρασί (ως δώρο) επιτρέπεται να πάρουν. Αν τολμήσουν περνούν κατευθείαν από επιτροπή. Επίσης, η κυρία του γιατρού και με το μεταπτυχιακό δε μας είπε πόσα πληρώνεται εκείνη. Να της τονίσω πως δεν είναι η μοναδική στον ιδιωτικό τομέα που εργάζεται 10-15 ώρες!! Α, και στη δουλειά πήγα 1 μήνα μετά που γέννησα. Και γω μόνη μεγαλώνω το παιδί μου, στο νοίκι μένω και παίρνω 1.400. Και φροντιστήριο πηγαίνει και χαρτζηλίκι της δίνω και τα ρούχα/παπούτσια δεν τα στερείται και δε χρωστάω πουθενά! Κάτι λάθος κάνετε με τα οικονομικά σας!!! Να σημειώσω ότι στη δουλειά μου πάω με αυτοκίνητο γιατί δεν υπάρχει συγκοινωνία που να μ'εξυπηρετεί. Καλή χρονιά με υγεία (και με μυαλό .. που έλεγε και η γιαγιάκα μου)!

8 years ago ( 21:24 PM )
ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΙΝΑΤΕ ΙΑΤΡΟΙ. ΜΑΛΑΚΕΣ Ε ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ. ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΟΠΟΙΟΝ ΙΑΤΡΟ ΒΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΟΥΝ ΝΑ ΣΚΑΝΕ ΠΕΝΗΝΤΑΡΙΚΑ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ.

8 years ago ( 22:43 PM )
ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΟΣΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΗ ΑΞΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΠΟΥ ΟΣΑ ΠΙΟ ΛΕΦΤΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.....ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΓΙΑΤΡΟ ΕΔΩ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Μ@Λ@ΚΙ@ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΕΡΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ,ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ....... ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ.........ΑΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΓΙΑΤΡΟΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΜΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΒΟΥΡΓΑΡΙΑ-ΡΟΥΜΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ,ΘΑ ΠΑΙΡΝΑ ΜΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΟΥΝ ΜΕ ΙΑΤΡΕΙΟ...

8 years ago ( 01:56 AM )
I doulia tou einai na vlepei astheneis. Edo (USA) tha hsastan kai oi dyo fylakh.

Σελίδες

Προσθήκη νέου σχολίου

κατασκευή ιστοσελίδων netstudio